У статті систематизовано та узагальнено підходи до визначення маркетингових досліджень, на основі чого сформульовано авторське визначення маркетингових досліджень локального ринку. Розглянуто маркетингове дослідження локального ринку як джерело достовірної та надійної інформації для підприємства. Доведено доцільність використання маркетингових досліджень як центральної керівної функції управління підприємством на локальному ринку.
В статье систематизированы и обобщены подходы к определению маркетинговых исследований, на основе чего сформулировано авторское определение маркетинговых исследований локального рынка. Рассмотрено маркетинговое исследование локального рынка как источник достоверной и надежной информации для предприятия. Доказана целесообразность использования маркетинговых исследований как центральной руководящей функции управления предприятием на локальном рынке.
The systematization and generalization of approaches to the definition of marketing research are presented in the article, based on which the authorial definition of marketing research of local market is set. Marketing research of local market as a source of reliable information for an enterprise is considered. Expediency of drawing on marketing research as to the central leading function of management by an enterprise at the local market is well-proven.