Розглянуто питання щодо організації, технології процесу надання окремих видів послуг та контролю за якістю, зокрема, побутових, пасажирського транспорту, зв’язку, інформаційно-консультативних, житлово-комунальних, соціально-культурних, ресторанного господарства, інжинірингових. Особливу увага надано питанням щодо створення та впровадження систем менеджменту якості відповідно до вимог міжнародних стандартів ISO серії 9000.
Рассмотрены вопросы организации, технологии процесса предоставления отдельных видов услуг и контроля качества, в частности, бытовых, пассажирского транспорта, связи, информационно-консультативных, жилищно-коммунальных, социально-культурных, ресторанного хозяйства, инжиниринговых. Особое внимание уделено вопросам по созданию и внедрению систем менеджмента качества в соответствии с требованиями международных стандартов ISO серии 9000.
Questions about the organization process technology to provide certain types of services and quality control, including domestic, passenger transport, communications, information and counseling, housing and utilities, social, cultural, restaurant management, engineering. Particular attention is given to issues concerning the creation and implementation of quality management systems in accordance with the requirements of ISO 9000.