Alma Mater: Recent submissions

  • Кулиняк, І.Я.; Дзюрах, Ю.М.; Kulyniak, I.; Dziurakh, Yu. (Одеський національний економічний університет, 2019)
    У статті обґрунтовано популярність фінансового лізингу як альтернативної форми банківського кредитування. Проаналізовано динаміку та виявлено перспективи розвитку ринку фінансового лізингу в Україні за такими показниками: ...
  • Калініченко, О.В.; Kalinichenko, O. (Одеський національний економічний університет, 2019)
    У статті наведено авторське визначення категорій «енергетичний ефект» та «енергетичний ефект в рослинництві» та застосування їх в енергетичній оцінці. Узагальнено види енергетичного ефекту як чинник відтворення ...
  • Демченко, К.І.; Demchenko, K. (Одеський національний економічний університет, 2019)
    У статті проаналізовано динаміку надходжень до Пенсійного фонду України. Зроблено оцінку стійкості та ефективності пенсійної системи. Значну увагу приділено різним чинникам дефіциту пенсійного фонду, таким як: низька ставка ...
  • Бутенко, В.В.; Бутенко, Т.В.; Butenko, V.; Butenko, T. (Одеський національний економічний університет, 2019)
    У статті розглянуто конкуренцію як категорію, в якій активна діяльність держави визначає і здійснює стратегію конкурентоспроможності, встановлює «правила гри» для ринкових відносин. Проаналізовано сучасний стан ...
  • Бойко, В.В.; Куімова, А.С.; Boiko, V.; Kuimova, A. (Одеський національний економічний університет, 2019)
    У статті на основі узагальнення теорії і практики стійкого розвитку систематизовано і класифіковано сукупність факторів стійкості автотранспортного підприємства. Обґрунтована необхідність врахування стадій життєвого циклу ...
  • Невідомий автор (Одеський національний економічний університет, 2019)
  • Невідомий автор (Одеський національний економічний університет, 2019)
  • Шикіна, О.В.; Shykina, O. (Одеський національний економічний університет, 2019)
    У статті проведено моніторинг міжнародної готельної індустрії Європи, визначено основних лідерів готельних мереж цього регіону, надано їм стислу характеристику. Так, лідером за кількістю номерного фонду є готельна мережа ...
  • Невідомий автор (Одеський національний економічний університет, 2019)
  • Невідомий автор (Одеський національний економічний університет, 2019)
  • Невідомий автор (Одеський національний економічний університет, 2019)
  • Невідомий автор (Одеський національний економічний університет, 2018)
  • Невідомий автор (Одеський національний економічний університет, 2018)
  • Горячук, В.Ф.; Назаренко, Ю.А.; Goryachuk, V.; Nazarenko, J. (Одеський національний економічний університет, 2018)
    У статті капіталізація підприємств розглядається як процес створення доданої вартості, а її оцінку здійснено на основі дохідного підходу. Обґрунтовано, що валова додана вартість підприємства є ключовим показником діяльності ...
  • Petrovska, O.; Петровська, О.М. (Одеський національний економічний університет, 2018)
    The article considers digital economics and marketing as a communication process in which entrepreneurs and marketers try to get the right message to the right customer at the right time, and also listen and respond ...
  • Литовченко, І.Л.; Авдієнко, Я.А.; Lytovchenko, I.; Avdiienko, Y. (Одеський національний економічний університет, 2018)
    Однією з перспективних форм виходу із кризових явищ в промисловості України може бути застосування субконтрактних відносин між різномасштабними підприємствами. Проведено порівняльний аналіз основних форм виробничої ...
  • Кунділовська, Т.А.; Зеленянська, Н.М.; Kundilovskaya, T.; Zelenyanskaya, N. (Одеський національний економічний університет, 2018)
    У статті сформульовано основні властивості органічної продукції, які формують її безпечність, якість та підвищені поживні властивості. Уточнено дані щодо кількості господарств та площі сертифікованих сільськогосподарських ...
  • Бабій, О.М.; Babyii, O.; Тимченко, К.С.; Tymchenko, K. (Одеський національний економічний університет, 2018)
    У статті на основі критичного огляду та аналізу літературних джерел досліджено тенденції розвитку світового та українського ринку продукції виноробства в сучасних умовах збільшення його споживання і зростання конкуренції ...
  • Андрєєва, Н.М.; Зіньковська, Д.В.; Andryeyeva, N.; Zinkovska, D. (Одеський національний економічний університет, 2018)
    У статті розглянуто умови, в яких функціонують сучасні підприємства та виділено ключові фактори успіху, до яких можна віднести здатність до своєчасного та ефективного реагування на зміни зовнішнього середовища, а також ...
  • Крижановська, А.С.; Kryzhanovska, A. (Одеський національний економічний університет, 2018)
    У статті розглянуто теоретичні основи визначення продуктивності підприємств роздрібної торгівлі як об’єкта управління. Досліджено погляди зарубіжних і вітчизняних науковців на визначення ефективності управління підприємствами. ...