Browsing by Author Стрій, Л.О.

Jump to: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 9 of 9
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2024Важливість реагування на негативні відгуки для успіху компаніїКопильченко, Я.О.; Стрій, Л.О.; Kopilchenko, Ya.; Strii, L.
2024Відео в маркетингуНаконечна, О.В.; Стрій, Л.О.; Nakonechna, O.; Strii, L.
2023Гнучкий режим робочого часу як підхід до вирішення сучасних проблем соціально-трудових відносин УкраїниПечена, А.А.; Стрій, Л.О.; Pechena, A.; Strii, L.
2024Методи оцінювання ефективності PR-діяльностіБарановська, М.В.; Стрій, Л.О.; Baranovska, M.; Strii, L.
2024Основні підходи до створення сайтів у контексті Digital-комунікації та взаємодії зі споживачамиБондаренко, О.М.; Стрій, Л.О.; Bondarenko, М.; Striy, L.
2024Переваги та недоліки product placementІванчихіна, М.С.; Стрій, Л.О.; Ivanchikhina, M.; Strii, L.
2024Сучасні маркетингові методи просування товаруЛаптєва, В.Р.; Стрій, Л.О.; Laptev, V.; Strii, L.
2024Сучасні тренди інтернет-маркетингуКовальчук, Г.В.; Стрій, Л.О.; Kovalchuk, G.; Strii, L.
2024Тизерна реклама невід’ємна складова сучасної рекламної стратегіїКостенко, О.В.; Стрій, Л.О.; Kostenko, O.; Strii, L.