Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10196
Title: Шляхи підвищення якості послуг у підприємствах готельного господарства
Other Titles: Ways to improve the quality of services in hospitality enterprises
Authors: Руденко, О.А.
Issue Date: 2019
Keywords: управління якістю
готельне господарство
готельні послуги
система якості
оцінка якості
quality management
hotel industry
hotel services
quality system
quality assessment
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти якості послуг у готельній сфері, поняття та особливості якості готельних послуг, управління якістю послуг у готелях. Досліджено культуру обслуговування у готелі. Проаналізовано діяльність і оцінку якості послуг готелю “Либідь». Запропоновано заходи щодо підвищення якості послуг у готелі та удосконалення системи якості як засіб покращення готельних послуг.
Bachelor's qualification work consists of three sections. The object of the study is a set of theoretical and practical provisions to improve the quality of services in the hotel "Lybid". The paper discusses the theoretical aspects of the quality of services in the hotel industry, the concept and features of the quality of hotel services, quality management services in hotels. Investigated the culture of service in the hotel. The activity and assessment of quality of services of hotel "Lybid"is analyzed. Proposed measures to improve the quality of services in the hotel and improve the quality system as a means of improving hotel services.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10196
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Руденко О.А. Кваліфікаційна робота.pdf237,5 kBAdobe PDFView/Open
Руденко О.А. Реферат.pdf162,05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.