Шляхи підвищення якості послуг у підприємствах готельного господарства

Abstract

У роботі розглядаються теоретичні аспекти якості послуг у готельній сфері, поняття та особливості якості готельних послуг, управління якістю послуг у готелях. Досліджено культуру обслуговування у готелі. Проаналізовано діяльність і оцінку якості послуг готелю “Либідь». Запропоновано заходи щодо підвищення якості послуг у готелі та удосконалення системи якості як засіб покращення готельних послуг.
Bachelor's qualification work consists of three sections. The object of the study is a set of theoretical and practical provisions to improve the quality of services in the hotel "Lybid". The paper discusses the theoretical aspects of the quality of services in the hotel industry, the concept and features of the quality of hotel services, quality management services in hotels. Investigated the culture of service in the hotel. The activity and assessment of quality of services of hotel "Lybid"is analyzed. Proposed measures to improve the quality of services in the hotel and improve the quality system as a means of improving hotel services.

Description

Citation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By