Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10432
Назва: Measuring the Quality of the Tourism Product in the Tour Operator Business
Інші назви: Вимірювання якості туристичного продукту в бізнесі туроператора
Автори: Bedradina, G.
Nezdoyminov, S.
Бедрадіна, Г.К.
Нездоймінов, С.Г.
Бібліографічний опис: Bedradina G. Measuring the Quality of the Tourism Product in the Tour Operator Business / G. Bedradina, S. Nezdoyminov // Montenegrin Journal of Economics. – 2019. – Vol. 15, № 2. – P. 81-93.
Дата публікації: 2019
Ідентифікатор DOI: 10.14254/1800-5845/2019.15-2.7
Ключові слова: tourism product quality
tour operator
competition
multidimensional analysis
taxonomic index
method of combined taxonomy
якість туристичного продукту
туроператор
конкуренція
багатовимірний аналіз
таксономічний індекс
метод комбінованої систематики
Короткий огляд (реферат): In the context of globalisation of tourism markets and increasing competition, there is a need of continuous improvement of the tourism product quality. This problem became especially urgent after the entry into force of the Ukraine–European Union Association Agreement. This article deals with the theoretical, methodological and practical problems of assessing the quality of the tourism product of regional tour operators in Ukraine. The main attention is paid to the analysis of the quality of the tourism product standard components having latent features. To study the quality of the service components form a tourism product by their latent features, the authors used the methodology of taxonomic analysis, which combines a number of statistical methods of comparison on multivariate objects, structural units, which are determined by a set of values of several features. The analysis of the tourism product quality was carried out on the example of ten tour operators in Odessa Region, Ukraine, providing services on the bus tour Odessa–Chernivtsi –Khotyn – Kamianets-Podslsky – Ternopil–Odessa under standard conditions. Based on the tourism product structuring, seven assessment indicators for the level of the tourism product quality were determined. Upon the calculation of distances to the reference object and the taxonomic index values, tourism enterprises were ranked by the quality of their tourism product in the competitive segment of the market and reserves for improving the tourism product quality by its components were determined. The authors determined that the method of combined taxonomy allows comparing the quality of one-type standard tourism products of Ukrainian tour operators dealing in the same market segment. The experience of experimental verifying the proposed approach to the assessment of the tourism product quality levels shows that the technique under consideration can complement the modern tools for measuring the tour operators’ service quality. The results can be useful in practice to improve the research of comparative evaluation of the tour operators’ tourism product quality by latent characteristics in a competitive environment.
В умовах глобалізації ринків туризму та зростання конкуренції, є необхідність у постійному вдосконаленні якість туристичного продукту. Ця проблема стала особливо актуальною після набрання чинності Асоціацією Україна - Європейський Союз Угода. Ця стаття стосується теоретичного, методологічного та практичні проблеми оцінки якості туристичного продукту регіональних туроператорів України. Основна увага приділяється до аналізу якості компонентів стандартних туристичних продуктів мають приховані риси. Вивчити якість послуги компоненти складають туристичний продукт за своїми прихованими ознаками, автори використовували методологію таксономічного аналізу, яка поєднує ряд статистичних методів порівняння на багатоваріантності об'єкти, структурні одиниці, які визначаються набором значень кілька особливостей. Проведено аналіз якості туристичного продукту здійснено на прикладі десяти туроператорів Одеської області, Україна, надаючи послуги на автобусному турі Одеса – Чернівці - Хотин - Кам’янець-Підсльський - Тернопіль – Одеса за стандартом умови. Виходячи із структуризації туристичного продукту, 7 оцінок показники рівня якості туристичного продукту були визначається. Після розрахунку відстаней до еталонної Об'єктними та таксономічними значеннями індексу були туристичні підприємства посідав за якістю свого туристичного продукту конкурентоспроможний сегмент ринку та резерви для покращення туризму визначалася якість продукції за її компонентами. Автори визначив, що метод комбінованої систематики дозволяє порівнювати якість однотипних стандартних туристичних продуктів України туроператори, що займаються в одному сегменті ринку. Досвід експериментальної перевірки запропонованого підходу до оцінки рівня якості туристичного продукту показує, що техніка під розгляд може доповнити сучасні засоби вимірювання якість послуг туроператорів. Результати можуть бути корисними на практиці удосконалити дослідження порівняльної оцінки туроператорів " Якість туристичного продукту за латентними характеристиками у конкурентних середовище.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10432
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Measuring the Quality of the Tourism Product in the Tour Operator Business.pdf319,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.