Шляхи формування конкурентних переваг підприємства» на прикладі ТОВ «Телекарт-прилад

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У роботі розглядаються теоретичні аспекти що стосуються поняття категорії конкурентна перевага, у тому числі акцентуються увага на їх видах, формах, специфічних властивостях. Виявлені групи факторів, що забезпечують ту чи іншу конкуренту перевагу. Описані теоретичні питання формування та оцінювання конкурентних переваг підприємства в сучасних умовах. Проаналізовано рівень та динаміка найбільш важливих техніко-економічних показників діяльності досліджуваного підприємства, представлені результати аналізу конкурентних переваг, ступінь їх впливу на конкурентоздатність підприємства, застосовано алгоритм СВОТ-аналізу, виявлені фактори, що впливають на формування конкурентних переваг, обґрунтовані резерви формування нових конкурентних переваг. Запропоновано заходи, що сприяють підвищенню конкурентоздатності досліджуваного підприємства за рахунок впровадження важелів зміцнення конкурентних переваг та формування нових більш дійових.
The work deals with theoretical aspects concerning the concept of a category of competitive advantage, including emphasis on their types, forms, specific properties. Identified groups of factors that provide one or another competitor advantage. The theoretical questions of formation and estimation of competitive advantages of the enterprise in modern conditions are described. The level and dynamics of the most important technical and economic indicators of the activity of the investigated enterprise are analyzed, the results of the analysis of competitive advantages, the degree of their influence on the competitiveness of the enterprise are presented, the algorithm of SWOT analysis is applied, the factors influencing the formation of competitive advantages, the reserves of formation of new competitive advantages are grounded. The measures, which promote increase of competitiveness of the investigated enterprise by means of introduction of levers of strengthening of competitive advantages and formation of new more effective, are offered.

Опис

Бібліографічний опис

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються