Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10471
Назва: Шляхи формування конкурентних переваг підприємства» на прикладі ТОВ «Телекарт-прилад
Інші назви: Ways of forming competitive advantages of the enterprise" on the example of LLC "Telecard-device
Автори: Малишко, А.В.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: конкуренція
конкурентоспроможність
конкурентна перевага
формування та оцінка конкурентних переваг
competition
competitiveness
competitive advantage
formation and evaluation of competitive advantages
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти що стосуються поняття категорії конкурентна перевага, у тому числі акцентуються увага на їх видах, формах, специфічних властивостях. Виявлені групи факторів, що забезпечують ту чи іншу конкуренту перевагу. Описані теоретичні питання формування та оцінювання конкурентних переваг підприємства в сучасних умовах. Проаналізовано рівень та динаміка найбільш важливих техніко-економічних показників діяльності досліджуваного підприємства, представлені результати аналізу конкурентних переваг, ступінь їх впливу на конкурентоздатність підприємства, застосовано алгоритм СВОТ-аналізу, виявлені фактори, що впливають на формування конкурентних переваг, обґрунтовані резерви формування нових конкурентних переваг. Запропоновано заходи, що сприяють підвищенню конкурентоздатності досліджуваного підприємства за рахунок впровадження важелів зміцнення конкурентних переваг та формування нових більш дійових.
The work deals with theoretical aspects concerning the concept of a category of competitive advantage, including emphasis on their types, forms, specific properties. Identified groups of factors that provide one or another competitor advantage. The theoretical questions of formation and estimation of competitive advantages of the enterprise in modern conditions are described. The level and dynamics of the most important technical and economic indicators of the activity of the investigated enterprise are analyzed, the results of the analysis of competitive advantages, the degree of their influence on the competitiveness of the enterprise are presented, the algorithm of SWOT analysis is applied, the factors influencing the formation of competitive advantages, the reserves of formation of new competitive advantages are grounded. The measures, which promote increase of competitiveness of the investigated enterprise by means of introduction of levers of strengthening of competitive advantages and formation of new more effective, are offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10471
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf218,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf370,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.