Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10544
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГромко, К.О.-
dc.date.accessioned2019-11-27T20:53:38Z-
dc.date.available2019-11-27T20:53:38Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10544-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються сутність маркетингової політики комунікацій, елементи комплексу маркетингових комунікацій та особливості маркетингових комунікацій підприємства сфері сертифікації продукції та послуг. Розглянута економічна характеристика діяльності ПП «Термо- люкс Одеса», проаналізован комплекс маркетингу та досліджені напрямки комунікаційної політики на ПП «Термо- люкс Одеса» Запропоновані заходи щодо удосконалення маркетингових комунікацій он-лайн та розглянута прогнозна оцінка впливу заходів щодо удосконалення маркетингових комунікацій на основі показників ПП «Термо- люкс Одеса».ru_RU
dc.description.abstractThe essence of marketing policy of communications, elements of a complex of marketing communications and features of marketing communications of enterprise of sphere of certification of products and services are considered in the work. The economic characteristic of the activity of PE "Termo-Lux Odesa" is considered, the marketing complex has been analyzed and the directions of communication policy have been investigated on the "Thermo-Lux of Odesa" PE Proposed measures for improving marketing communications on-line and a prognostic estimate of the impact of measures on improving marketing communications on the basis of indicators of PE "Termo-Lux Odesa" is considered.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectмаркетингові комунікаціїru_RU
dc.subjectкомплекс маркетингуru_RU
dc.subjectсертифікаціяru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectmarketing communicationsru_RU
dc.subjectmarketing complexru_RU
dc.subjectcertificationru_RU
dc.titleМаркетингові комунікації підприємства сфери сертифікації (на прикладі ПП «Термо – люкс Одеса»)ru_RU
dc.title.alternativeMarketing Communications of the Certification Company» (on the example of PE "Thermo- Lux of Odesa")ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кваліфікаційна робота.pdf394,45 kBAdobe PDFView/Open
Реферат.pdf304,57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.