Маркетингові комунікації підприємства сфери сертифікації (на прикладі ПП «Термо – люкс Одеса»)
Loading...
Date
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
У роботі розглядаються сутність маркетингової політики комунікацій, елементи комплексу маркетингових комунікацій та особливості маркетингових комунікацій підприємства сфері сертифікації продукції та послуг.
Розглянута економічна характеристика діяльності ПП «Термо- люкс Одеса», проаналізован комплекс маркетингу та досліджені напрямки комунікаційної політики на ПП «Термо- люкс Одеса»
Запропоновані заходи щодо удосконалення маркетингових комунікацій он-лайн та розглянута прогнозна оцінка впливу заходів щодо удосконалення маркетингових комунікацій на основі показників ПП «Термо- люкс Одеса».
The essence of marketing policy of communications, elements of a complex of marketing communications and features of marketing communications of enterprise of sphere of certification of products and services are considered in the work. The economic characteristic of the activity of PE "Termo-Lux Odesa" is considered, the marketing complex has been analyzed and the directions of communication policy have been investigated on the "Thermo-Lux of Odesa" PE Proposed measures for improving marketing communications on-line and a prognostic estimate of the impact of measures on improving marketing communications on the basis of indicators of PE "Termo-Lux Odesa" is considered.
The essence of marketing policy of communications, elements of a complex of marketing communications and features of marketing communications of enterprise of sphere of certification of products and services are considered in the work. The economic characteristic of the activity of PE "Termo-Lux Odesa" is considered, the marketing complex has been analyzed and the directions of communication policy have been investigated on the "Thermo-Lux of Odesa" PE Proposed measures for improving marketing communications on-line and a prognostic estimate of the impact of measures on improving marketing communications on the basis of indicators of PE "Termo-Lux Odesa" is considered.