Підвищення конкурентоспроможності в туристичному підприємництві шляхом удосконалення маркетингу

Abstract

У роботі розглядаються теоретичні аспекти управління маркетингом в туристичному підприємництві з метою підвищення конкурентоспроможності. Розкрито сутність основних понять - маркетинг, конкурентоспроможність, конкурентна позиція. Надано загальну характеристику і здійснено аналіз економічної і маркетингової діяльності туристичного агентства «АВЕРС-ТУР», досліджено конкурентну позицію та стан маркетингової діяльності. Визначено сукупність чинників маркетинговою впливу на конкурентоспроможність суб’єкта туристичної діяльності . Запропоновано і обґрунтовано комплекс маркетингових заходів для підвищення конкурентоспроможності туристичного агентства «АВЕРС-ТУР», за методом «маркетинговий ROI» визначено економічний ефект рекламних заходів.
The work deals with the theoretical aspects of marketing management tourism entrepreneurship in order to increase competitiveness. The essence of the basic concepts is revealed - marketing, competitiveness, competitive position. The general characteristic is given and the analysis of economic and marketing activity of the tourist agency "AVERS-TUR" is provided, the competitive position and the state of marketing activity are investigated. The set of factors that marke influence on competitiveness of tourist agency is determined. The range of marketing measures for increasing the competitiveness of the travel agency "AVERS-TUR" is proposed and substantiated. The economic effect of advertising measures is determined by the method of "marketing ROI".

Description

Citation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By