Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10826
Title: Формування системи управління якістю технічного обслуговування на засадах процесного підходу
Other Titles: Formation of quality management system of maintenance on the basis of process approach
Authors: Афоніна, І.А.
Issue Date: 2019
Keywords: процесний підхід
бізнес-процеси
технічне обслуговування
система управління якістю
ринок ковбасних виробів
Діаграма Парето
process approach
business processes
maintenance
quality management system
sausage products market
Pareto diagram
073 менеджмент
кафедра менеджменту
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні основи сутності бізнес-процесів та управління якістю технічного обслуговування. Проаналізовано діяльність підприємства та сучасні тенденції розвитку ринку ковбасних виробів. Визначено галузеві загрози й можливості підприємства «Фірма Гармаш». Обґрунтовано збільшити кількість поточних ремонтів й оглядів для обладнання. Розроблені процедури огляду та поточного ремонту, що надає можливість більш ефективного контролю за обслуговуванням обладнання.
The theoretical basics of the essence of business processes and quality management of maintenance are considered in the work. The activity of the enterprise and modern tendencies of the sausage products market development are analyzed. The sectoral threats and opportunities of the firm Garmash were determined. It is justified to increase the number of ongoing repairs and inspections for equipment and to develop inspection and maintenance procedures that have more effective control over service.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10826
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Афоніна І.А. Кваліфікаційна робота.pdf211,82 kBAdobe PDFView/Open
Афоніна І.А. Реферат.pdf263,83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.