Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10835
Title: Формування конкурентної стратегії на ринку алкогольної продукції
Other Titles: Formation of competitive strategy in the market of alcoholic products
Authors: Щукіна, В.Р.
Issue Date: 2019
Keywords: конкурентні переваги
конкурентна стратегія
SWOT-аналіз
конкурентний профіль
многокутник конкурентоспроможності
competitive advantages
Competitive strategy
SWOT-analysis
сompetitive profile
competitiveness polygon
073 менеджмент
кафедра менеджменту
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти Дослідження, аналізу, формування та розвитку конкурентної стратегії підприємства Проаналізовано Фінансово-економічну діяльність ПрАТ «Харчовик», ринок вина України, конкурентний профіль підприємства, внутрішній потенціал підприємства за допомогою SWOT-аналізу, ринок пива. Запропоновано вихід на ринок пива України, установка та запуск пивоварного заводу.
Diploma thesis deals with theoretical aspects of researching, analysis, formation and development of competitive strategy of the enterprise. It was analysed financial and economic activity of PrJSC “Harchovik”, іndustry of wine of Ukraine, сompetitive profile of the enterprise and іnternal capacity of the enterprise by means of SWOT analysis, іndustry of beer. It is offered entry into the market of beer of Ukraine, installation and start of brewery.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10835
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Щукіна В.Р. Кваліфікаційна робота.pdf173,02 kBAdobe PDFView/Open
Щукіна В.Р. Реферат.pdf733,63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.