Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10837
Title: Oсобливості використання франчайзингу в туристичній діяльності (на прикладі ТОВ «Мережа магазинів горящих путівок»)
Other Titles: Features of use of franchising in tourist activity (on the example of «LAST MINUTE TOURS, LIMITED LIABILITY COMPANY»)
Authors: Джум, К.М.
Issue Date: 2019
Keywords: франчайзинг
туристична агенція
мережа магазинів
горяща путівка
організаційно-економічні умови
franchising
travel agency
chain of stores
burning permit
organizational and economic conditions
242 туризм
кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу
Abstract: У кваліфікаційній роботі розглядаються сутність, правові та методичні засади діяльності франчайзингових мереж туристичних підприємств. Оцінено результативність та ефективність франчайзингової діяльності в ТОВ «Мережа магазинів горящих путівок». Запропоновано шляхи щодо вдосконалення франчайзингових відносин об’єкта дослідження. За результатами дослідження проведено економічні розрахунки щодо формування витрат та доходів агенції ТОВ «Мережа магазинів горящих путівок».
The qualification work examines the essence, legal and methodological principles of franchise networks of tourist enterprises. The effectiveness and efficiency of franchising activities at «LAST MINUTE TOURS, LIMITED LIABILITY COMPANY» were evaluated. Ways to improve the franchise relations of the research object are suggested. According to the results of the study, economic calculations for the formation of costs and revenues of the agency «LAST MINUTE TOURS, LIMITED LIABILITY COMPANY» were carried out.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10837
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Джум К.М. Кваліфікаційна робота.pdf185,46 kBAdobe PDFView/Open
Джум К.М. Реферат.pdf495,21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.