Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10951
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТраченко, Л.А.-
dc.contributor.authorTrachenko, L.-
dc.date.accessioned2020-02-25T08:38:29Z-
dc.date.available2020-02-25T08:38:29Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationТраченко Л. А. Застосування збалансованої системи показників для оцінювання систем управління якістю підприємств сфери інжинірингових послуг / Л. А. Траченко // Challenges in Science of Nowadays : Proceedings of the 2nd International Scientific and Practical Conference (February 16-18, 2020). – Washington : EnDeavours Publisher, 2020. – P. 5-9.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10951-
dc.description.abstractУ тезах акцентовано увагу на тому, що оцінювання результативності та ефективності систем управління якістю (СУЯ) є одним з найбільш складних і важливих питань в управлінні якістю. Обґрунтовано, що одним із дієвих інструментів щодо вирішення цієї проблеми є система збалансованих показників (BSC), розроблена вченими Р. Капланом та Д. Нортоном. Доведено, що етапами проведення аналізу за допомогою BSC є такі: SWOT-аналіз і визначення факторів успіху; визначення стратегічних цілей та їх відображення на основі побудови стратегічної карти; визначення показників по кожній складовій збалансованої системи показників та цільових значень, проведення розрахунку даних показників; план стратегічних заходів та підтримка, оновлення та розвиток збалансованої системи показників. На підставі аналізу практичної діяльності 12 підприємств сфери інжинірингових послуг, де функціонують сертифіковані СУЯ, відокремлені показники, які можуть бути взяті за основу побудови BSC для оцінки СУЯ компаній та розроблено стратегічну карту.ru_RU
dc.description.abstractTheses emphasize that evaluating the performance and effectiveness of quality management systems (QMS) is one of the most complex and important issues in quality management. It is substantiated that one of the effective tools for solving this problem is the system of balanced indices (BSC), developed by scientists R. Kaplan and D. Norton. It is proved that the stages of BSC analysis are as follows: SWOT analysis and determination of success factors; definition of strategic goals and their reflection on the basis of building a strategic map; definition of indicators for each component of a balanced scorecard and targets, calculation of these indicators; a plan of strategic measures and support, updating and development of a balanced scorecard. Based on the analysis of the practical activity of 12 engineering services companies operating certified QMS, separate indicators that can be taken as a basis for building a BSC to evaluate QMS companies and a strategic map are developed.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherEnDeavours Publisherru_RU
dc.subjectінжинірингові послугиru_RU
dc.subjectсистеми управління якістюru_RU
dc.subjectстандарт ISO 9001:2015ru_RU
dc.subjectоцінюванняru_RU
dc.subjectзбалансована система показниківru_RU
dc.subjectстратегічна картаru_RU
dc.subjectengineering servicesru_RU
dc.subjectquality management systemsru_RU
dc.subjectISO 9001: 2015 standardru_RU
dc.subjectevaluationru_RU
dc.subjectbalanced scorecardru_RU
dc.subjectstrategic mapru_RU
dc.subjectтези доповідейru_RU
dc.titleЗастосування збалансованої системи показників для оцінювання систем управління якістю підприємств сфери інжинірингових послугru_RU
dc.title.alternativeApplication of a balanced scorecard for evaluating the quality management systems of engineering servicesru_RU
dc.typeConference Abstractru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, права та управління бізнесом



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.