Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 41-44 зі 44.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2018Методичні основи використання інноваційних методів при дослідженні впливу ринкового середовища на економіку підприємстваАндрєєва, Н.М.; Зіньковська, Д.В.; Andryeyeva, N.; Zinkovska, D.
2016Маркетинговий аудит та інституційне забезпечення у системі просування органічної продукції українських товаровиробниківАндрєєва, Н.М.; Зіньковська, Д.В.; Андреева, Н.Н.; Зиньковская, Д.В.; Andryeyevа, N.; Zinkovska, D.
2016Маркетинговий аудит як підгрунтя забезпечення конкурентоспроможності сучасних підприємства в умовах глобалізаціїАндрєєва, Н.М.; Зіньковська, Д.В.; Андреева, Н.Н.; Зиньковская, Д.В.; Andryeyevа, N.; Zinkovska, D.
2013Методичні підходи до діагностики та комплексної оцінки ефективності інвестицій в природоперетворювальні проекти: соціо-еколого-економічний аспектАндрєєва, Н.М.; Андреева, Н.Н.; Andryeyeva, N.