Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11105
Назва: Моделювання процесу розповсюдження інновацій в агросекторі
Інші назви: Modeling the Dissemination Process of Innovations in the Agricultural Sector
Автори: Прус, Н.В.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: інновації
агропромисловість
точне землеробство
модель Басса
прогноз врожаю
innovations
agricultural sector
precision agriculture
Bass model
crop forecast
051 економіка
кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – розповсюдження інновації в агросекторі. У роботі розглядаються теоретичні аспекти моделювання процесу розповсюдження інновацій в агросекторі, розглянуті інновації, що використовуються в агропромисловості та досліджені проблеми використання в Україні, розглянуті методи розповсюдження інновацій та досліджені фактори впливу на вибір інновацій. Проаналізовано класичну модель дифузії Ф. Басса, щодо розповсюдження технології точного землеробства в агропромисловості та побудован прогноз врожаю з врахуванням розповсюдження інновацій. Запропоновано вдосконалити моделі Басса за рахунок розкриття використовуваних в ній узагальнених параметрів, таких як коефіцієнт прийняття рішення про придбання інновації.
Diploma thesis deals with theoretical aspects of modeling of the process of dissemination of innovations in the agro-sector, considered innovations used in the agro-industry and explored problems of use in Ukraine, considered methods of dissemination of innovations and investigated factors influencing the choice of innovations. The classical model of F. Bass's diffusion is analyzed for the spread of "precision agriculture" technology in agro-industry, the forecast of the crop is taken into account, which takes into account the coefficients of diffusion of innovations. It is proposed to improve the Bass model by disclosing the generalized parameters used in it, such as the decision-making factor for the acquisition of an innovation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11105
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Прус Н.В. Кваліфікаційна робота.pdf190,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Прус Н.В. Реферат.pdf130,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.