Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11700
Назва: Управління конкурентоспроможністю підприємства готельного господарства
Інші назви: Management of competitiveness of the hotel enterprise
Автори: Кірунець, В.В.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: готель
ефективність
готельне господарство
бутік-готель
економічна діяльність
hotel
efficiency
hotel management
boutique hotel
economic activity
Короткий огляд (реферат): Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти управління конкурентоспроможністю підприємства. Метою роботи є розробка пропозицій та заходів щодо підвищення ефективності функціонування готелю «Il Decameron Luxury Design Hotel». У роботі було визначено поняття та сутності конкурентоспроможності підприємств готельного господарства, проаналізовано методи дослідження та оцінки конкурентоспроможності підприємства, було вивчено сутності та види стратегії в готелі та особливості їхнього використання в конкурентній боротьбі. Було надано повну характеристику готелю «Il Decameron Luxury Design Hotel». Було проаналізовано фінансові результати діяльності готелю За результатами дослідження сформульована доцільність застосування ряду заходів направлених на розробку стратегічних заходів щодо підвищення конкурентоспроможності готелю «Il Decameron Luxury Design Hotel».
The qualifying work consists an introduction, three chapters, conclusions, list of sources used. The object of research is the environment of the hotel "Il Decameron Luxury Design Hotel". The subject of the research is theoretical and practical aspects of enterprise competitiveness management. The purpose of the work is the development of proposals and measures to improve the efficiency of the hotel "Il Decameron Luxury Design Hotel". The paper considered the concept and essence of the competitiveness of the hotel industry, analyzed methods of research and evaluation of the competitiveness of the enterprise, as well as studied the essence and types of strategy in the hotel and the peculiarities of their use in competition. A full description of «Il Decameron Luxury Design Hotel» has been provided. The financial results of the hotel were analyzed. According to the results of the study, the expediency of applying a number of measures aimed at developing strategic measures to increase the competitiveness of the hotel «Il Decameron Luxury Design Hotel» was formulated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11700
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.