Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12048
Title: Доступність товару у роздрібній торгівлі та втрачені продажі
Other Titles: Accessibility of goods in retail trade and lost sales
Authors: Літвінова, В.О.
Кічук, О.С.
Litvinova, V.
Kichuk, O.
Citation: Літвінова В. О. Доступність товару у роздрібній торгівлі та втрачені продажі [Електронний ресурс] / В. О. Літвінова, О. С. Кічук // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. – 2018. – Т. 23. – Вип. 7. – С. 130-133. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2018_23_7_28
Issue Date: 2018
Keywords: доступність товарів у продажу
показник втрачених продажів
availability of goods on sale
lost sales rate
стаття
Abstract: Обґрунтовано важливість наявності товарів на полицях та складах. Надана характеристика основним показникам, що характеризують доступність товарів у роздрібному продажі. Доведено вплив рівня доступності товарів на обсяги продажів торговельного підприємства. Визначені основні причини виникнення OOS (Out of Shelf) на торговельному підприємстві. Охарактеризовані основні напрями підвищення рівня доступності товарів у продажу.
It was justified the importance of the goods availability on the shelves and warehouses. The characteristics of the main indicators that characterize the availability of goods in retail were given by the author. The impact of the availability of goods on the commercial enterprise`s sales volume has been proven. The main causes of OOS (Out of Shelf) in a commercial enterprise were identified. The main directions of an increase in the level of availability of goods for sale were characterized.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12048
Appears in Collections:Кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.