Економічне обґрунтування практики створення бренду міста
Вантажиться...
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Досліджено сутність бренду міста. Визначені основні риси стратегії просування міста. Вивчені переваги брендингу міст.
The essence of the city brand is iresearched. The main features of the city promotion strategy are identified. The advantages of urban branding are studied.
The essence of the city brand is iresearched. The main features of the city promotion strategy are identified. The advantages of urban branding are studied.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Тарасова К. І. Економічне обґрунтування практики створення бренду міста / К. І. Тарасова, К. Д Семенова // Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства: матеріали міжнародної науково-практичної інтернет-конференції учнів, студентів, аспірантів і молодих вчених кафедри підприємництва і маркетингу Волинського національного університету імені Лесі Українки, м. Волинь, 27 жовтня, 2020 р. – С. 206-207.