Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12088
Назва: Економічне обґрунтування практики створення бренду міста
Інші назви: Economic substantiation of the city brand creation practice
Автори: Тарасова, К.І.
Семенова, К.Д.
Tarasova, K.
Semenova, K.
Бібліографічний опис: Тарасова К. І. Економічне обґрунтування практики створення бренду міста / К. І. Тарасова, К. Д Семенова // Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства: матеріали міжнародної науково-практичної інтернет-конференції учнів, студентів, аспірантів і молодих вчених кафедри підприємництва і маркетингу Волинського національного університету імені Лесі Українки, м. Волинь, 27 жовтня, 2020 р. – С. 206-207.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: бренд
брендинг
брендинг міста
територіальний брендинг
brand
branding
city branding
territorial branding
тези доповідей
Короткий огляд (реферат): Досліджено сутність бренду міста. Визначені основні риси стратегії просування міста. Вивчені переваги брендингу міст.
The essence of the city brand is iresearched. The main features of the city promotion strategy are identified. The advantages of urban branding are studied.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12088
Розташовується у зібраннях:Кафедра бухгалтерського обліку, аналізу і аудиту
Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Економічне обґрунтування практики створення бренду міста.pdf5,37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.