Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12336
Назва: Теоретичні аспекти розвитку маркетингу банківських інновацій в умовах цифрової економіки
Інші назви: Theoretical aspects of the development of marketing of banking innovations in the digital economy
Автори: Коваленко, В.В.
Kovalenko, V.
Бібліографічний опис: Коваленко В. В. Теоретичні аспекти розвитку маркетингу банківських інновацій в умовах цифрової економіки / В. В. Коваленко // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 30 жовтня 2020 р. – Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2020. – С. 155-158.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: тези доповідей
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12336
Розташовується у зібраннях:Кафедра банківської справи



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.