Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12505
Title: Інтернет-маркетинг на підприємстві ФОП Лужинська К. А.
Other Titles: Internet marketing at the enterprise IE Luzhynska K. A.
Authors: Лужинська, К.А.
Citation: Лужинська К. А. Інтернет-маркетинг на підприємстві ФОП Лужинська К.А. : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегічний маркетинг» / К. А. Лужинська; наук. кер. І. О. Жарська; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 99 с.
Issue Date: 2020
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: Інтернет-маркетинг
Інтернет-комунікації
SEO-просування
SММ-просування
контент-план
таргетинг
контент-маркетинг
Internet Marketing
Internet Communications
SEO Promotion
SMM Promotion
Content Plan
Targeting
Content Marketing
075 «Маркетинг»
кафедра маркетингу
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти сутності інтернет-маркетингу на підприємстві, основних видів та ефективності Інтернет-реклами, а також характеристики бізнес-моделей та основних видів інтернет-маркетингу в сфері нерухомості. Проведено порівняльну характеристику традиційного маркетингу з Інтернет-маркетингом і порівняльний аналіз оффлайн та онлайн комунікацій. Виявлено основні переваги та недоліки Інтернет-маркетингу. Досліджено основні витрати на Інтернет-рекламу у світі. Проаналізовано ефективність маркетингу нерухомості в регіонах України, проведено аналіз організаційної та маркетингової діяльностей ФОП Лужинська К. А., де досліджено фінансовий стан підприємства, бюджет на рекламу та його розподіл за її видами. Проведено PEST та SWOT аналізи. Здійснено аналіз реалізації Інтернет-маркетингу в ФОП Лужинська К.А., виявлено основних конкурентів підприємства та досліджено їх Інтернет-активності. Проаналізовано сайт підприємства та розроблено план робіт з оптимізації сайту на перший рік. Запропоновано рекомендації щодо підвищення ефективності діяльності ФОП Лужинська К. А. за допомою інструментів Інтернет-маркетингу, серед яких: впровадження сервісів по поліпшенню діяльності та оптимізації сайту компанії; постійне вдосконалення SEO-просування (Search engine optimization); впровадження сервісів директ-реклами на підприємстві; впровадження сервісів контент-маркетингу; створення представництва агенції нерухомості у соціальних мережах та налаштування таргетованої реклами. Оцінено економічну ефективність запропонованих заходів щодо Інтернет-маркетингу, виявлено основні параметри для запуску таргетованої реклами у соціальних мережах Facebook та Instagram, розроблено контент-план для ФОП Лужинська К. А. на перші 3 місяці, наведено алгоритм поширення контенту та подано приклади публікації контенту в соціальних мережах.
Diploma thesis deals with theoretical aspects of the essence of Internet marketing in the enterprise, the main types and effectiveness of Internet advertising, as well as the characteristics of business models and the main types of Internet marketing in real estate. A comparative description of traditional marketing with Internet marketing and analysis offline and online communications. The main advantages and disadvantages of Internet marketing are identified. The main costs of Internet advertising in the world are studied. The efficiency of real estate marketing in the regions of Ukraine is analyzed, the analysis of organizational and marketing activities of IE Luzhynska K.A. is carried out, where the financial condition of the enterprise, the budget for advertising and its distribution by its types are investigated. PEST and SWOT analyzes. The analysis of realization of Internet marketing in IE Luzhynska K. A. is carried out, the basic competitors of the enterprise are revealed and their Internet activity is investigated. The site of the enterprise is analyzed and the plan of works on optimization of a site for the first year is developed. Recommendations for improving the efficiency of IE Luzhynska K. A. with the help of Internet marketing tools, including: implementation of services to improve the activities and optimize the company's website; constant improvement of SEO-promotion (Search engine optimization); introduction of direct advertising services at the enterprise; introduction of content marketing services; creation of a real estate agency's representation on social networks and setting up targeted advertising. The economic efficiency of the proposed measures for Internet marketing is assessed, the main parameters for launching targeted advertising on social networks Facebook and Instagram are identified, a content plan for IE Luzhynska K.A. for the first 3 months is developed, an algorithm of content distribution is given and examples of content publication are given social networks.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12505
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.