Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12551
Назва: Стратегічні напрями розвитку ділового туризму в Одеському регіоні
Інші назви: Strategic directions for the development of business tourism in the Odessa region
Автори: Сахошко, Ю.П.
Бібліографічний опис: Сахошко Ю. П. Стратегічні напрями розвитку ділового туризму в Одеському регіоні : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 242 «Туризм» за магістерською програмою «Економіка та організація туристичної діяльності» / Ю. П. Сахошко; наук. кер. О. В. Шикіна; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 90 с.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: діловий туризм
індустрія MICE
інсентив-туризм
TMC-агентство
ділова подорож
бізнес-готель
виставкова діяльність
віртуальна виставка
business tourism
MICE industry
incentive tourism
TMC agency
business trip
business hotel
exhibition activities
virtual exhibition
242 «Туризм»
кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто загальні поняття «діловий туризм», «бізнес-туризм» та його стан розвитку в країні та в Одеському регіоні. Проаналізовано міжнародний та вітчизняний досвід ділового туризму. Проведено аналіз наявних ресурсів розвитку ділового туризму в Одеському регіоні. За результатами дослідження сформульована доцільність будівництва нового виставкового павільйону в місті Одеса. Було економічно обґрунтовано відкриття виставкового павільйону з метою розвитку ділового туризму в регіоні.
The work considers the general concepts of «business tourism" and its state of development in the country and in the Odessa region. The international and domestic experience of business tourism is analyzed. The analysis of the available resources for the development of business tourism in the Odessa region. Based on the results of the study, the expediency of building a new exhibition pavilion in the city of Odessa was formulated. It was economically feasible to open an exhibition pavilion in order to develop business tourism in the region.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12551
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сахошко Ю.П. Кваліфікаційна робота.pdf256,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Сахошко Ю.П. Реферат.pdf288,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.