Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12661
Назва: | Удосконалення маркетингової комунікативної політики ПП «Альтера» |
Інші назви: | Improving the marketing communication policy of PE "Altera" |
Автори: | Карпюк, Е.В. |
Бібліографічний опис: | Карпюк Е. В. Удосконалення маркетингової комунікативної політики ПП «Альтера» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 075 «Маркетинг» за магістерською програмою «Стратегiчний маркетинг» / Е. В. Карпюк; наук. кер. І. Л. Литовченко; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 104 с. |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Одеський національний економічний університет |
Ключові слова: | маркетинг маркетингові комунікації SMM marketing marketing communications SMM 075 «Маркетинг» кафедра маркетингу |
Короткий огляд (реферат): | У роботі розглядаються сутність маркетингової комунікативної політики підприємства; розглянуто основні підходи до формування комплексу маркетингових комунікацій; досліджено особливості реклами як інструмента реалізації маркетингових цілей підприємства.
Надано організаційно-економічну характеристику підприємству ПП «Альтера»; вивчено особливості маркетингового середовища підприємства ПП «Альтера»; досліджено маркетингову комунікативну політику підприємства ПП «Альтера».
Рекомендовано заходи з удосконалення маркетингової комунікативної політики ПП «Альтера» у віртуальному середовищі; запропоновано шляхи вдосконалeння SMM-діяльності підприємства; розроблено заходи щодо підвищення системності комплексу маркетингових комунікацій. The essence of marketing communicative policy of the enterprise is considered in the work; the main approaches to the formation of a complex of marketing communications are considered; features of advertising as a tool for realization of marketing goals of the enterprise are investigated. The organizational and economic characteristics of the enterprise PE "Altera" are given; the peculiarities of the marketing environment of the enterprise PE "Altera" are studied; the marketing communicative policy of the enterprise PE "Altera" is investigated. Measures to improve the marketing communication policy of PE "Altera" in a virtual environment are recommended; the ways of improvement of SMM-activity of the enterprise are offered; measures have been developed to increase the systemic nature of the marketing communications complex. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12661 |
Розташовується у зібраннях: | Центр заочної та вечірньої форм навчання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Карпюк Е.В. Кваліфікаційна робота.pdf | 934,75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
Карпюк Е.В. Реферат.pdf | 515,97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.