Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12778
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРемігайло, І.Ю.-
dc.date.accessioned2021-04-21T11:38:45Z-
dc.date.available2021-04-21T11:38:45Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationРемігайло І.Ю. Туристичні кластери як спосіб комплексності розвитку регіонів / І.Ю. Ремігайло // «Світовий досвід кластеризації різних видів туризму» тези круглого столу (16 листопада; 2020 р.; Одеса); відп. за вип. О.Л. Михайлюк ; Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу. – Одеса, ОНЕУ, 2020 .- С. 34-35.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12778-
dc.description.abstractПерш за все, слід пояснити сутність «туристичних кластерів». Існує велика кількість визначень кластера. Це визначення порівняно молоде і ще остаточно не сформувалося у класичні рамки. Виникло воно природньо з потреб бізнесу як альтернатива не дуже ефективному галузевому розподілу економіки. Це можна також спостерігати в історії державного управління туризмом в Україні. Він був в культурі, спорті і молоді, інфраструктурі, економіці. При цьому, кожен раз це виглядало логічно, але чомусь не дуже працювало. Справа в тому, що туризм - це понад 50 галузей економіки.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectкластериen_US
dc.subjectтуризмen_US
dc.subjectрозвиток регіонівen_US
dc.titleТуристичні кластери як спосіб комплексності розвитку регіонівen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
34-35.pdf160,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.