Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13107
Назва: Порівняльна характеристика методик аналізу менеджменту корпоративної соціальної відповідальності
Інші назви: Comparative characteristics of analysis methods of the corporate social responsibility management
Автори: Надейко, М.М.
Nadeyko, М.
Бібліографічний опис: Надейко М. М. Порівняльна характеристика методик аналізу менеджменту корпоративної соціальної відповідальності / М. М. Надейко // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2020. – № 3-4 (74-75). – С. 132–145.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ідентифікатор DOI: https://doi.org/10.33987/vsed.3-4(74-75).2020.132-145
Ключові слова: менеджмент
корпоративна соціальна відповідальність
методика аналізу
management
corporate social responsibility
analysis method
Короткий огляд (реферат): Метою статті є формування теоретичних засад аналізу стану (рівня) соціальної відповідальності для управлінських потреб підприємства. У дослідженні використано ідентифікацію, систематизування та аналіз переваг та недоліків існуючих методик, що дало можливість виокремити методичні рекомендації з удосконалення процесу соціальної відповідальності. Охарактеризовано стан оцінювання соціальної відповідальності вітчизняних підприємств на рівні українських рейтингових агенцій за останні п’ять років. Виокремлено підприємства-лідери у сфері корпоративної соціальної відповідальності за результатами вітчизняного рейтингування. Проаналізовано існуючі методики аналізу менеджменту корпоративної соціальної відповідальності. Ідентифіковано їх зміст та методи, що в них використовуються. Узагальнено основні чинники, що підлягають оцінюванню. Наголошено на доцільності оцінювання ефективності менеджменту за зовнішніми та внутрішніми векторами соціальної відповідальності. Наведено заходи, спрямовані на запровадження системи ефективного менеджменту соціальної відповідальності. Практичну цінність має запропонований перелік заходів, що сприятимуть запровадженню системи ефективного менеджменту соціальної відповідальності, підвищенню її рівня та розвитку цього процесу. За результатами аналізу рейтингів на рівні країни узагальнено тенденції змін, що відбуваються як в системі управління соціальною відповідальністю, так і в частині висвітлення інформації щодо її впровадження. Проведені дослідження дозволяють дійти висновку, що на сьогодні не існує універсальної методики оцінювання рівня соціальної відповідальності. У зв’язку з цим, менеджменту соціальної відповідальності суб’єкта господарювання запропоновано використовувати переваги різних методик для формування власної комплексної методики, залежно від управлінських потреб та цільової аудиторії.
The purpose of the article is to form the theoretical foundations of the state (level) analysis of social responsibility for the enterprise management needs. The study used identification, systematization and analysis of the advantages and disadvantages of existing methods, which made it possible to identify methodological recommendations for improving of social responsibility process. It was characterized the state of assessing the social responsibility of national enterprises at the level of Ukrainian rating agencies over the past five years. Leading enterprises in the field of corporate social responsibility have been identified based on the results of national ratings. The existing methods of corporate social responsibility management analysis were analyzed. Their content and methods used in them are identified. The main factors for evaluation are summarized. The expediency of assessing the effectiveness of management by external and internal vectors of social responsibility is noted. The activities aimed at introducing an effective social responsibility management system are presented. For practical usage we have proposed the list of measures that will contribute to the implementation of an effective management system of social responsibility, increase its level and develop this process. As a result of the ratings analysis at the country level, the trends of changes occurring both in the social responsibility management system and in terms of covering information on its implementation are generalized. The conducted studies allow us to conclude that today there is no universal methodology for assessing the level of social responsibility. In this regard, the management of social responsibility of the enterprise was offered to use the advantages of various methods to form its own comprehensive methodology, taking into account management needs and target audience. Therefore, the social responsibility management of the enterprise was offered to use advantages of various methods to form its own comprehensive methodology, taking into account management needs and target audience.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13107
Розташовується у зібраннях:Випуск 3-4, № 74-75

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
132-145.pdf471,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.