Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13111
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМартинова, Н.С.-
dc.contributor.authorНазаренко, О.В.-
dc.contributor.authorMartynova, N.-
dc.contributor.authorNazarenko, O.-
dc.date.accessioned2021-07-09T11:49:04Z-
dc.date.available2021-07-09T11:49:04Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМартинова Н. С. Особливості розвитку форм державно-приватного партнерства в індустрії туризму в Україні / Н. С. Мартинова, О. В. Назаренко // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2020. – № 3-4 (74-75). – С. 190–204.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13111-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано доцільність формування інноваційного освітнього середовища як форми державно-приватного партнерства для розвитку індустрії туризму в Україні на засадах соціального партнерства. Узагальнено вітчизняний та зарубіжний досвід співпраці профільних закладів вищої освіти з ринком праці у сфері туризму. Сформульовано основні положення щодо поняття «соціальне партнерство» в освіті, зокрема, в професійній підготовці майбутніх фахівців сфери туризму. Визначено основні перешкоди у стратегічному розвитку соціального партнерства в туристичній освіті в Україні та шляхи їх подолання з урахуванням провідного світового досвіду. Доведено, що визначальну роль у створенні дієвої системи соціального партнерства у сфері туризму та туристичній освіті відіграє держава. Ця роль полягатиме у розробці і реалізації стратегічної концепції розвитку соціального партнерства та підтримці конкретних програм співпраці між його суб’єктами. Обґрунтовано, що в підготовці кадрів для індустрії туризму України, одним з напрямів розвитку соціального партнерства на рівні закладів вищої освіти може стати створення інноваційного освітнього середовища, інтегрованого в майбутню професійну сферу. Наведено основні положення теоретичних розробок та практичного досвіду у формуванні та функціонуванні навчально-виробничого колективу як необхідної умови для ефективної співпраці представників освіти та бізнесу в підготовці кадрів для індустрії туризму. Запропоновано необхідні умови розвитку партнерських програм з професійним середовищем, спираючись на досвід підготовки фахівців для індустрії туризму на базі кафедри туристичного та готельно-ресторанного бізнесу Одеського національного економічного університету.en_US
dc.description.abstractThe article substantiates the feasibility of an innovative educational environment forming as a form of public-private partnership for the tourism industry development in Ukraine on the principles of social partnership. Domestic and foreign experience of specialized higher educational institutions cooperation with the labor market in the tourism sphere is summarized. The main provisions regarding the concept of «social partnership» in education, including, in the professional training of future specialists in the tourism sphere, are formulated. The main problems in the strategic development of social partnership in tourism education in Ukraine and the ways to overcome them, taking into account the advanced world experience, are determined. It is proved that the state plays a decisive role in creating an effective system of social partnership in the tourism sphere and tourism education. This role will be to develop and implement a strategic concept for the social partnership development and support the specific programs of cooperation between its subjects. It is substantiated that one of the directions of development of social partnership at the level of higher educational institutions in the training of personnel for the tourism industry of Ukraine can be creation of an innovative educational environment integrated into the future professional sphere. The main provisions of theoretical developments and practical experience in the formation and functioning of the educational and production team as a necessary condition for effective cooperation between representatives of education and business in training personnel for the tourism industry are given. Essential conditions for the development of partnership programs with a professional environment are proposed, based on the experience of training specialists for the tourism industry on the basis of the Tourism and Hotel and Restaurant Business Department of Odessa National Economic University.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectіндустрія туризмуen_US
dc.subjectтуристична освітаen_US
dc.subjectдержавно-приватне партнерствоen_US
dc.subjectсоціальне партнерствоen_US
dc.subjectінноваційне освітнє середовищеen_US
dc.subjectнавчально-виробничий колективen_US
dc.subjecttourism industryen_US
dc.subjecttourism educationen_US
dc.subjectpublic-private partnershipen_US
dc.subjectsocial partnershipen_US
dc.subjectinnovative educational environmenten_US
dc.subjecttraining and production teamen_US
dc.titleОсобливості розвитку форм державно-приватного партнерства в індустрії туризму в Україніen_US
dc.title.alternativeFeatures of the development of public-private partnership forms in the tourism industry in Ukraineen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33987/vsed.3-4(74-75).2020.190-204-
Розташовується у зібраннях:Випуск 3-4, № 74-75
Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
190-204.pdf451,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.