Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13112
Назва: Перспективи розвитку в’їзного туризму в Україні з використанням інструментів digital-маркетингу
Інші назви: Prospects for development of inbound tourism in Ukraine with using of digital marketing tools
Автори: Назаренко, О.В.
Nazarenko, O.
Бібліографічний опис: Назаренко О. В. Перспективи розвитку в’їзного туризму в Україні з використанням інструментів digital-маркетингу / О. В. Назаренко // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2020. – № 3-4 (74-75). – С. 205–219.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ідентифікатор DOI: https://doi.org/10.33987/vsed.3-4(74-75).2020.205-219
Ключові слова: туристична галузь
доступний туризм
digital-маркетинг
безбар’єрний туризм
інноваційні технології
цифровізація економіки
маркетингові стратегії
tourism industry
accessible tourism
digital marketing
barrier-free tourism
innovative technologies
digitalization of the economy
marketing strategies
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто питання теорії і практики digital-маркетингу щодо розв’язання проблем туристичного бізнесу. Показано, що використання маркетингових онлайн-інструментів є необхідною умовою успішного розвитку турпідприємств. Проаналізовано сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку ринку туристичних послуг України. Виявлено, що пріоритетними є напрями розвитку як в’їзного, так і внутрішнього туризму, які є важливими чинниками підвищення якості життя в Україні, створення додаткових робочих місць, поповнення валютних запасів держави та поліпшення іміджу бренду України на міжнародній арені. Визначено, що стратегія розвитку в’їзного туризму має передбачати використання структурно-функціонального методу, що дозволяє поєднувати різноманітні компоненти туристичної індустрії та її інфраструктури. Розглянуто основні проблеми, що стримують розвиток туристичної індустрії в країні та потребують подальшого вирішення. З’ясовано, що стимулювати розвиток в’їзного туризму можна за рахунок поліпшення інформаційної та технічної інфраструктур, підвищення якості обслуговування, розроблення міжнародних туристичних маршрутів. За результатами дослідження запропоновано шляхи збільшення бази підписників, створення цінного й актуального контенту для клієнтів, персоналізації спілкування з клієнтами та автоматизації цього процесу, а також сформульовано рекомендації щодо перетворення нового клієнта в лояльного. Доведено, що для розвитку туристичної сфери в Україні є всі передумови, оскільки Україна має значний рекреаційний потенціал: вигідне географічне положення, сприятливі кліматичні умови, різноманітний рельєф, розгалужену транспортну мережу та збережені пам’ятки культурної спадщини.
The article considers the issues of theory and practice of digital marketing to solve the problems of the tourism business. It is shown that the use of online marketing tools is a necessary condition for the successful development of tourism enterprises. The current state, problems and prospects of development of tourist services market of Ukraine are analyzed. It was found that the priority directions are the development of both inbound and domestic tourism, which are important factors in improving of life quality in Ukraine, creating additional jobs, replenishing the foreign exchange reserves of the state and improving the brand image of Ukraine in the international arena. It has been determined that the strategy of inbound tourism development should provide for the use of a structural and functional method that allows combining various components of the tourism industry and its infrastructure. The main problems that hinder the development of the tourism industry in the country and require further solutions are considered. It is proved that it is possible to stimulate the development of inbound tourism possibly by improving the information and technical infrastructure, improving the service quality, and development of international tourist routes. According to the results of the study, it is proposed ways to increase the subscriber base, create valuable and relevant content for customers, personalize communication with customers and automate this process, as well as formulate recommendations for turning a new customer into a loyal one. It is proved that there are all prerequisites for the tourism sphere development in Ukraine, since Ukraine has significant recreational potential: favorable geographical location, favorable climatic conditions, varied relief, an extensive transport network and preserved monuments of cultural heritage.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13112
Розташовується у зібраннях:Випуск 3-4, № 74-75

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
205-219.pdf475,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.