Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13282
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТарасова, К.І.-
dc.contributor.authorTarasova, K.-
dc.date.accessioned2021-09-28T07:50:41Z-
dc.date.available2021-09-28T07:50:41Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationТарасова К. І. Інформаційно-комунікаційна складова брендингу територій / К. I. Taрасова // Маркетинг : виклики та рішення : матеріали Міжнародної науково-методичної конференції, 21 квітня 2021. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2021. ‒ С. 151-154.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13282-
dc.description.abstractБрендинг території із застосуванням digital-технологій створює образ успішного, сучасного, цифрового та розумного місця, в якому люди об‘єднані не для банального проживання, а для постійного розвитку в усіх сферах життя. Робота досліджує особливості використання інструментів ІКТ для створення унікального та ефективного образу міста за допомогою найвідоміших прикладів.en_US
dc.description.abstractBranding the territory with the use of digital technologies creates the image of a successful, modern, digital and smart place, where people are united not for banal living, but for constant development in all spheres of life. The work explores the features of using ICT tools to create a unique and effective image of the city with the help of the most famous examples.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»en_US
dc.subjectтериторіальний брендen_US
dc.subjectбрендингen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectІнтернет-технологіїen_US
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїen_US
dc.subjectterritorial branden_US
dc.subjectbrandingen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjectInternet technologiesen_US
dc.subjectinformation and communication technologiesen_US
dc.titleІнформаційно-комунікаційна складова брендингу територійen_US
dc.title.alternativeInformation and communication component of territory brandingen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Інформаційно-комунікаційна складова брендингу територій.pdf1,41 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.