Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13282
Title: Інформаційно-комунікаційна складова брендингу територій
Other Titles: Information and communication component of territory branding
Authors: Тарасова, К.І.
Tarasova, K.
Citation: Тарасова К. І. Інформаційно-комунікаційна складова брендингу територій / К. I. Taрасова // Маркетинг : виклики та рішення : матеріали Міжнародної науково-методичної конференції, 21 квітня 2021. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2021. ‒ С. 151-154.
Issue Date: 2021
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Keywords: територіальний бренд
брендинг
маркетингові комунікації
Інтернет-технології
інформаційно-комунікаційні технології
territorial brand
branding
marketing communications
Internet technologies
information and communication technologies
Abstract: Брендинг території із застосуванням digital-технологій створює образ успішного, сучасного, цифрового та розумного місця, в якому люди об‘єднані не для банального проживання, а для постійного розвитку в усіх сферах життя. Робота досліджує особливості використання інструментів ІКТ для створення унікального та ефективного образу міста за допомогою найвідоміших прикладів.
Branding the territory with the use of digital technologies creates the image of a successful, modern, digital and smart place, where people are united not for banal living, but for constant development in all spheres of life. The work explores the features of using ICT tools to create a unique and effective image of the city with the help of the most famous examples.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13282
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.