Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13600
Назва: Перспективи розвитку гастрономічного туризму в Україні
Інші назви: Development of gastronomic tourism perspectives in Ukraine
Автори: Михайлюк, О.Л.
Mykhailiuk, O.
Бібліографічний опис: Михайлюк О. Л. Перспективи розвитку гастрономічного туризму в Україні / О. Л. Михайлюк, О. А. Хумаров // Економічні інновації. – 2020. – № 2 (75). – Т. 22. – С. 71-81.
Дата публікації: 2020
Ідентифікатор DOI: https://doi.org/10.31520/ei.2020.22.2(75).71-81
Ключові слова: національна кухня
винні тури
гастрономічні фестивалі
кулінарна спадщина
national cuisine
wine tours
gastronomic festivals
culinary heritage
Короткий огляд (реферат): Розвиток внутрішнього туризму є актуальним на даний час по всьому світу, і Україна не є винятком. Одним з видів внутрішнього туризму для країни може стати гастрономічний туризм, який поки що неоднаково розвинений в межах туристичних дестинацій. Мета та завдання – оцінити стан розвитку гастрономічного туризму в Україні та окреслити перспективи його розвитку в подальшому на засадах використання європейського досвіду. Результати. Перспективним напрямом розвитку ринку туристичних послуг є гастрономічний туризм - спеціалізований вид туризму, зосереджений на ознайомленні з історією, технологією та культурою споживання національних страв і продуктів, а також передбачаючий навчання і підвищення рівня професійних знань у сфері кулінарії. Тенденції сучасного туристичного ринку демонструють зростання інтересу серед споживачів саме до таких видів подорожей. За даними UNWTO (Всесвітня туристична організація), більшість туристів відзначають гастрономічний аспект як основну причину для відвідування тієї чи іншої країни, і стверджують, що гастрономічні особливості країни є однією з трьох головних причин при визначенні місця туристичної подорожі. В Україні серед активно затребуваних напрямів туристично-гастрономічної діяльності найбільшої популярності набувають винні тури Закарпаттям, Одеською, Херсонською та Миколаївською областями. Глибокі культурні традиції, зокрема у харчуванні, якими славиться Україна створює передумови для формування численних цікавих гастрономічних турів як для вітчизняних, так і закордонних туристів. Висновки. Сучасні тенденції розвитку гастрономічного туризму в Україні свідчать про значний його потенціал та можливості для професійного розвитку, адже зараз цим напрямком туризму займається обмежена кількість туристичних компаній; більшість подорожей організовуються до Львівської, Закарпатської та Полтавської областей, де є стійкі національні традиції, формування власних гастрономічних брендів та географічних зазначень, яскраво виражена автентична культура та специфічні кулінарні вподобання. Комбінаторні спроможності гастрономічного туризму, що активно використовуються в європейській практиці, відкривають його перспективи у вітчизняній туристичній сфері, зокрема у підвищенні зайнятості місцевого населення та зміцненні конкурентоспроможності агропромислових, рекреаційних та сільськогосподарських регіонів, а також багатонаціональних територій нашої країни.
Topicality. The development of domestic tourism is relevant today around the world, and Ukraine is no exception. One of the domestic tourism types for the country can be gastronomic tourism, which is still unequally developed within tourist destinations. Aim and tasks – to assess the condition of gastronomic tourism development in Ukraine and to outline the prospects for its further development on the basis of the European experience Research results. A promising area of tourist services market development is gastronomic tourism - a specialized type of tourism, focused on learning about the history, technology and culture of national dishes and products consumption, as well as training and professional development in cooking. Trends in the modern tourism market show a growing interest among consumers in these types of travel. According to the UNWTO (World Tourism Organization), most tourists mark the gastronomic aspect as the main reason for visiting a country, and argue that the gastronomic features of the country are one of the three main reasons in determining the place of tourist travel. Wine tours in Zakarpattia, Odesa, Kherson and Mykolayiv regions are gaining the most popularity in Ukraine among the actively demanded directions of tourist and gastronomic activity. Deep cultural traditions, in particular in gastronomic, for which Ukraine is famous, create preconditions for the formation of numerous interesting gastronomic tours for both domestic and foreign tourists. Conclusion. Current trends in the development of gastronomic tourism in Ukraine indicate its significant potential and opportunities for professional development, because now this area of tourism is engaged in a limited number of tourism companies; Most trips are organized to Lviv, Zakarpattia and Poltava regions, where there are strong national traditions, the formation of their own gastronomic brands and geographical indications, a strong authentic culture and specific culinary preferences.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13600
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Перспективи розвитку гастрономічного туризму в Україні.pdf382,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.