Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13854
Title: Маркетинг в банківській сфері (на прикладі АТ КБ «ПриватБанк»)
Other Titles: Marketing in the banking sector (on the example of Public joint-stock company "PrivatBank ")
Authors: Зубчевський, Р.В.
Citation: Зубчевський Р. В. Маркетинг в банківській сфері (на прикладі АТ КБ «ПриватБанк») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг» / Р. В. Зубчевський; наук. кер. О. Є. Полянська; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 77 с.
Issue Date: 2021
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетинг
банк
банківській маркетинг
приватбанк
marketing
bank
bank marketing
privatbank
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні основи банківського маркетингу, розглянуто сутність, принципи та інструменти маркетингової діяльності банку, надана характеристика конкурентоспроможності банку та визначено значення маркетингу для підприємства в ринкових умовах. Проаналізовано маркетингову діяльність підприємства АТ КБ «ПриватБанк»: надано техніко-економічну характеристику діяльності підприємства, досліджено маркетингове середовище компанії, проаналізовані основні складові комплексу маркетингу на підприємстві АТ КБ «ПриватБанк». Запропоновано шляхи удосконалення маркетингової діяльності АТ КБ «ПриватБанк»: розроблено заходи з удосконалення іміджу банку шляхом становлення більш лояльної комісійної політики та поліпшення роботи відділу маркетингу.
The work deals with the theoretical aspects of bank marketing, considers the essence, principles and tools of marketing activities of the bank, provides a description of the bank's competitiveness and determines the importance of marketing for the company in market conditions. The marketing activity of the enterprise Public joint-stock company "PrivatBank" is analyzed: the technical and economic characteristic of the activity of the enterprise is given, the marketing environment of the company is investigated, the main components of the marketing complex at the enterprise Public joint-stock company "PrivatBank" are analyzed. Ways to improve the marketing activities of Public joint-stock company "PrivatBank" are proposed: measures are developed to improve the image of the bank by establishing a more loyal commission policy and improving the work of the marketing department.
Description: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/Zubchevsky.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Зубчевський Р.В. Реферат.pdf376,78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.