Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13892
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМартиненко, В.В.-
dc.date.accessioned2021-12-19T17:09:30Z-
dc.date.available2021-12-19T17:09:30Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМартиненко В. В. Стратегія підвищення міжнародної конкурентоспроможності дистриб’юторського підприємства (на прикладі ТОВ «ЦЕТЕХНО») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 292 «Міжнародні економічні відносини» за освітньою програмою «Міжнародна економіка» / В. В. Мартиненко; наук. кер. О. А. Єрмакова; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 72 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Martynenko.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні основи та організаційно-економічні рішення рішення щодо вдосконалення стратегії підвищення міжнародної конкурентоспроможності дистриб’юторського підприємства ТОВ «ЦЕТЕХНО». Проаналізовано основні складові міжнародної конкурентоспроможності ТОВ “ЦЕТЕХНО”, узагальнено чинники, що впливають на її стан та формування, проаналізовано міжнародну конкурентоспроможність ТОВ “ЦЕТЕХНО”. Запропоновано напрями підвищення міжнародної конкурентоспроможності ТОВ “ЦЕТЕХНО”, зокрема за рахунок міжнародного маркетингу та удосконалення логістичної складової.en_US
dc.description.abstractThesis consists of three chapters. The object of research is the process of developing and improving the strategy of increasing the international competitiveness of the distribution company LLC "TSETECHNO". The paper considers the theoretical foundations and organizational and economic solutions of the decision to improve the strategy of increasing the international competitiveness of the distribution company LLC "TSETECHNO". The main components of the international competitiveness of TSETECHNO LLC are analyzed, the factors influencing its condition and formation are generalized, the international competitiveness of TSETECHNO LLC is analyzed. The directions of increase of the international competitiveness of TSETECHNO LLC are offered, in particular at the expense of the international marketing and improvement of a logistic component.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectміжнародна конкурентоспроможність дистриб’юторського підприємстваen_US
dc.subjectТОВ “ЦЕТЕХНО”en_US
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльність підприємстваen_US
dc.subjectчинники міжнародної конкурентоспроможностіen_US
dc.subjectміжнародний маркетингen_US
dc.subjectорганізація міжнародної логістикиen_US
dc.subjectinternational competitiveness of the distribution companyen_US
dc.subjectTSETECHNO LLCen_US
dc.subjectforeign economic activity of the enterpriseen_US
dc.subjectfactors of international competitivenessen_US
dc.subjectinternational marketingen_US
dc.subjectorganization of international logisticsen_US
dc.titleСтратегія підвищення міжнародної конкурентоспроможності дистриб’юторського підприємства (на прикладі ТОВ «ЦЕТЕХНО»)en_US
dc.title.alternativeStrategy for increasing the international competitiveness of the distribution company (on the example of LLC «TSETECHNO»)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мартиненко В.В. Реферат.pdf152,28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.