Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13892
Title: Стратегія підвищення міжнародної конкурентоспроможності дистриб’юторського підприємства (на прикладі ТОВ «ЦЕТЕХНО»)
Other Titles: Strategy for increasing the international competitiveness of the distribution company (on the example of LLC «TSETECHNO»)
Authors: Мартиненко, В.В.
Citation: Мартиненко В. В. Стратегія підвищення міжнародної конкурентоспроможності дистриб’юторського підприємства (на прикладі ТОВ «ЦЕТЕХНО») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 292 «Міжнародні економічні відносини» за освітньою програмою «Міжнародна економіка» / В. В. Мартиненко; наук. кер. О. А. Єрмакова; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 72 с.
Issue Date: 2021
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: міжнародна конкурентоспроможність дистриб’юторського підприємства
ТОВ “ЦЕТЕХНО”
зовнішньоекономічна діяльність підприємства
чинники міжнародної конкурентоспроможності
міжнародний маркетинг
організація міжнародної логістики
international competitiveness of the distribution company
TSETECHNO LLC
foreign economic activity of the enterprise
factors of international competitiveness
international marketing
organization of international logistics
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні основи та організаційно-економічні рішення рішення щодо вдосконалення стратегії підвищення міжнародної конкурентоспроможності дистриб’юторського підприємства ТОВ «ЦЕТЕХНО». Проаналізовано основні складові міжнародної конкурентоспроможності ТОВ “ЦЕТЕХНО”, узагальнено чинники, що впливають на її стан та формування, проаналізовано міжнародну конкурентоспроможність ТОВ “ЦЕТЕХНО”. Запропоновано напрями підвищення міжнародної конкурентоспроможності ТОВ “ЦЕТЕХНО”, зокрема за рахунок міжнародного маркетингу та удосконалення логістичної складової.
Thesis consists of three chapters. The object of research is the process of developing and improving the strategy of increasing the international competitiveness of the distribution company LLC "TSETECHNO". The paper considers the theoretical foundations and organizational and economic solutions of the decision to improve the strategy of increasing the international competitiveness of the distribution company LLC "TSETECHNO". The main components of the international competitiveness of TSETECHNO LLC are analyzed, the factors influencing its condition and formation are generalized, the international competitiveness of TSETECHNO LLC is analyzed. The directions of increase of the international competitiveness of TSETECHNO LLC are offered, in particular at the expense of the international marketing and improvement of a logistic component.
Description: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/Martynenko.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мартиненко В.В. Реферат.pdf152,28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.