Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13960
Title: Управління конкурентоспроможністю туристичної фірми (на прикладі тур агентства «Estrella»)
Other Titles: Managing the competitiveness of a travel company (on the example of the Estrella tour agency»)
Authors: Монастирський, Р.О.
Citation: Монастирський Р. О. Управління конкурентоспроможністю туристичної фірми (на прикладі тур агентства «Estrella») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 242 «Туризм» за освітньою програмою «Туризм» / Р. О. Монастирський; наук. кер. Н. В. Нєчева; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 85 с.
Issue Date: 2021
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: туристичне підприємство
конкурентоспроможність
управління конкурентоспроможністю
турфірма
travel company
competitiveness
competitiveness management
travel agency
Abstract: У роботі розглянуто поняття конкурентоспроможності туристичної фірми, визначено сутність та особливості управління конкурентоспроможністю турфірми, досліджено фактори, що впливають на процес управління конкурентоспроможністю тур фірми. Надано загальну економічну характеристику турагенства «Estrella», оцінено рівень конкурентоспроможності турагенства «Estrella», проаналізовано фактори впливу на конкурентоспроможність туристичного підприємства «Estrella». Запропоновано оптимізацію організаційної структури управління підприємством, обґрунтувано маркетингової стратегії турагенства «Estrella», запропоновано рекламні заходи як чинник підвищення конкурентоспроможності турагенства «Estrella».
The paper considers the concept of competitiveness of a travel company, defines the essence and features of managing the competitiveness of a travel agency, and examines the factors that affect the process of managing the competitiveness of a travel company. The general economic characteristics of the Estrella travel agency are given, the level of competitiveness of the Estrella travel agency is assessed, and the factors influencing the competitiveness of the Estrella travel enterprise are analyzed. Optimization of the organizational structure of enterprise management is proposed, the marketing strategy of the Estrella travel agency is justified, and advertising activities are proposed as a factor in increasing the competitiveness of the Estrella travel agency.
Description: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/Monastyrsky.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Монастирський Р.О. Реферат.pdf453,91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.