Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13969
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТкачук, М.І.-
dc.date.accessioned2021-12-29T07:40:24Z-
dc.date.available2021-12-29T07:40:24Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationТкачук М. І. Удосконалення маркетингової політики туристичного підприємства (на прикладі туристичної фірми «Вам Тревел») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 242 «Туризм» за освітньою програмою «Туризм» / М. І. Ткачук; наук. кер. І. В. Давиденко; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 69 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Tkachuk.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є процес здійснення маркетингової політики туристичного підприємства. Предметом дослідження є сукупність теоретичних і практичних засад формування маркетингової політики туристичної фірми «Вам Тревел». Метою дослідження є розробка заходів щодо вдосконалення маркетингової політики туристичного підприємства. У роботі розглянуто теоретичні основи формування маркетингової політики туристичних підприємств. Аналізується господарська та маркетингова діяльність туристичної фірми «Вам Тревел». Пропонуються шляхи вдосконалення маркетингової політики туристичної фірми «Вам Тревел» За результатами дослідження обґрунтована доцільність впровадження наведених заходів. Проаналізована їх ефективність, враховуючи розвиток сучасних маркетингових комунікаційних технологій.en_US
dc.description.abstractQualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of sources used. The object of research is the process of implementing the marketing policy of a tourist enterprise. The subject of the study is a set of theoretical and practical principles of forming the marketing policy of the travel company "Wam Travel". The purpose of the study is to develop measures to improve the marketing policy of the tourist enterprise. The theoretical bases of formation of marketing policy of tourist enterprises are considered in the work. The economic and marketing activities of the travel company "Wam Travel" are analyzed. Ways to improve the marketing policy of the travel company "Wam Travel" are proposed According to the results of the study, the expediency of implementing the above measures is substantiated. Their efficiency is analyzed, taking into account the development of modern marketing communication technologies.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингова політикаen_US
dc.subjectтуризмen_US
dc.subjectтуристичне підприємствоen_US
dc.subjectтуристичний операторen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing policyen_US
dc.subjecttourismen_US
dc.subjecttourist enterpriseen_US
dc.subjecttour operatoren_US
dc.titleУдосконалення маркетингової політики туристичного підприємства (на прикладі туристичної фірми «Вам Тревел»)en_US
dc.title.alternativeImproving the marketing policy of a tourist enterprise (on the example of the travel company "Wam Travel")en_US
dc.typeDiplomasen_US
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ткачук М.І. Реферат.pdf524,64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.