Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14284
Назва: Маркетингові інструменти та їх значення в системі економічної безпеки підприємства
Інші назви: Marketing tools and their importance in enterprise economic security
Автори: Орлик, О.В.
Orlyk, O.
Бібліографічний опис: Орлик О. В. Маркетингові інструменти та їх значення в системі економічної безпеки підприємства / О. В. Орлик // Економічна кібернетика: комп’ютерні технології в бізнесі: матеріали Всеукраїнської інтернет-конференції, (Дніпро, 1-2 березня 2022 р.) – Дніпро: УДУНТ, 2022. – С. 142-145.
Дата публікації: 2022
Ключові слова: підприємство
система економічної безпеки
інтернет-технології
маркетингові інструменти
enterprise
economic security system
Internet technologies
marketing tools
Короткий огляд (реферат): Розглядаються сучасні маркетингові інтернет-технології, які дозволяють отримувати переваги перед конкурентами та підтримувати на належному рівні економічну безпеку підприємства.
Modern marketing Internet technologies are considered that take into account the advantages over competitors and are observed at the proper level of economic security of the enterpris
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14284
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.