Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14360
Назва: Особливості та переваги застосування чат-ботів у туристичній індустрії
Інші назви: Особенности и преимущества применения чат-ботов в туристической индустрии
Автори: Орлик, О.В.
Orlyk, O.
Бібліографічний опис: Орлик О. В. Особливості та переваги застосування чат-ботів в туристичній індустрії / О. В. Орлик, М. Р. Почтаренко // Інформаційні технології в економіці і управлінні : зб. наук. студ. праць. – Одеса : ОНЕУ, 2022. – Вип. 4. – С. 60–66.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: інформаційні технології
чат-бот
штучний інтелект
інновації
туризм
information technology
chatbot
artificial intelligence
innovation
tourism
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються питання впровадження сучасних інноваційних технологій в діяльність підприємств туристичної індустрії, зокрема чат-ботів. Визначено переваги застосування чат-ботів та обґрунтовано їх ефективність для підтримки роботи з клієнтами та забезпечення внутрішньої підтримки роботи туристичних компаній. Наведено приклади успішного застосування чат-ботів в роботі підприємств туристичної індустрії.
The article deals with the implementation of modern innovative technologies in the activities of enterprises in the tourism industry, in particular, chat bots. The advantages of using the support system for travel companies have been identified. Examples of the use of chat bots in the work of enterprises in the tourism industry are given
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14360
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.