Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14512
Title: Формування маркетингової стратегії туристичної фірми
Other Titles: Formation of a travel company's marketing strategy
Authors: Малявка, К.Ю.
Citation: Малявка К.Ю. Формування маркетингової стратегії туристичної фірми: на здобуття освітнього ступеня магістра зі спеціальності спец. 073 «Менеджмент» за магістерською програмою «Менеджмент організацій»/ К.Ю.Малявка; наук. кер. О.В.Осичка. – Одеса : ОНЕУ, 2021. – 69с.
Issue Date: 2021
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетингова стратегія
бізнес-портфель
матриця БКГ
SWOT-аналіз
сегментація споживачів
073 менеджмент
marketing strategy
business portfolio
BСG matrix
SWOT-analysis
consumer segmentation
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти дослідження, аналізу та формування маркетингової стратегії туристичної фірми Проаналізовано фінансово-економічну діяльність ТОВ «Вилкове-Пелікан-Тур», бізнес-портфель за допомогою матриці БКГ, маркетингове оточення за допомогою SWOT-аналізу, модель споживчої поведінки Запропоновано відкриття каякінг клубу, що дозволить підвищити дохідність компанії .
Diploma thesis deals with theoretical aspects of researching, analyzing and formation of a marketing strategy of a travel company. It was analysed financial and economic activity of «Vilkove-Pelican-Tour» LLC, business portfolio with BСG matrix, competitive profile, marketing environment using SWOT-analysis, model of consumer behaviour.
Description: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/Maliavka.pdf
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Реферат Малявка.pdf238,19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.