Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14512
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМалявка, К.Ю.-
dc.date.accessioned2022-06-29T08:02:39Z-
dc.date.available2022-06-29T08:02:39Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМалявка К.Ю. Формування маркетингової стратегії туристичної фірми: на здобуття освітнього ступеня магістра зі спеціальності спец. 073 «Менеджмент» за магістерською програмою «Менеджмент організацій»/ К.Ю.Малявка; наук. кер. О.В.Осичка. – Одеса : ОНЕУ, 2021. – 69с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Maliavka.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти дослідження, аналізу та формування маркетингової стратегії туристичної фірми Проаналізовано фінансово-економічну діяльність ТОВ «Вилкове-Пелікан-Тур», бізнес-портфель за допомогою матриці БКГ, маркетингове оточення за допомогою SWOT-аналізу, модель споживчої поведінки Запропоновано відкриття каякінг клубу, що дозволить підвищити дохідність компанії .en_US
dc.description.abstractDiploma thesis deals with theoretical aspects of researching, analyzing and formation of a marketing strategy of a travel company. It was analysed financial and economic activity of «Vilkove-Pelican-Tour» LLC, business portfolio with BСG matrix, competitive profile, marketing environment using SWOT-analysis, model of consumer behaviour.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectбізнес-портфельen_US
dc.subjectматриця БКГen_US
dc.subjectSWOT-аналізen_US
dc.subjectсегментація споживачівen_US
dc.subject073 менеджментen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.subjectbusiness portfolioen_US
dc.subjectBСG matrixen_US
dc.subjectSWOT-analysisen_US
dc.subjectconsumer segmentationen_US
dc.titleФормування маркетингової стратегії туристичної фірмиen_US
dc.title.alternativeFormation of a travel company's marketing strategyen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Малявка.pdf238,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.