Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14512
Назва: Формування маркетингової стратегії туристичної фірми
Інші назви: Formation of a travel company's marketing strategy
Автори: Малявка, К.Ю.
Бібліографічний опис: Малявка К.Ю. Формування маркетингової стратегії туристичної фірми: на здобуття освітнього ступеня магістра зі спеціальності спец. 073 «Менеджмент» за магістерською програмою «Менеджмент організацій»/ К.Ю.Малявка; наук. кер. О.В.Осичка. – Одеса : ОНЕУ, 2021. – 69с.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетингова стратегія
бізнес-портфель
матриця БКГ
SWOT-аналіз
сегментація споживачів
073 менеджмент
marketing strategy
business portfolio
BСG matrix
SWOT-analysis
consumer segmentation
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти дослідження, аналізу та формування маркетингової стратегії туристичної фірми Проаналізовано фінансово-економічну діяльність ТОВ «Вилкове-Пелікан-Тур», бізнес-портфель за допомогою матриці БКГ, маркетингове оточення за допомогою SWOT-аналізу, модель споживчої поведінки Запропоновано відкриття каякінг клубу, що дозволить підвищити дохідність компанії .
Diploma thesis deals with theoretical aspects of researching, analyzing and formation of a marketing strategy of a travel company. It was analysed financial and economic activity of «Vilkove-Pelican-Tour» LLC, business portfolio with BСG matrix, competitive profile, marketing environment using SWOT-analysis, model of consumer behaviour.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Maliavka.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Малявка.pdf238,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.