Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14531
Title: Формування стратегії диференціації підприємства на ринку меблевої продукції
Other Titles: Formation of the strategy of enterprise differentiation in the furniture market
Authors: Холявинська, Г.Л.
Citation: Холявинська Г.Л. Формування стратегії диференціації підприємства на ринку меблевої продукції: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра зі спеціальності : спец. 073 «Менеджмент» за магістерською програмою «Менеджмент організацій»/ Г.Л. Холявинська; наук. кер. А.В. Піскун. – Одеса : ОНЕУ, 2021. – 80 с.
Issue Date: 2021
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: підприємство
стратегія
конкурентоспроможність
диференціація
073 менеджмент
enterprise
strategy
competitiveness
differentiation
Abstract: Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – ВКФ «Вибір». У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування конкурентної стратегії підприємства. Проаналізовано тенденції розвитку меблевої галузі в Україні та світі. Розроблено рекомендації щодо диференціації виробництва.
Thesisconsistsofthreechapters. Objectofstudy -PCF «Wibir». The theoretical aspects of formation of competitive strategy of the enterprise are considered in the work. Trends in the development of the furniture industry in Ukraine and the world are analyzed. Recommendations for production differentiation have been developed.
Description: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/Kholiavynska.pdf
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
АвторефератХолявинська.pdf311,08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.