Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14531
Назва: Формування стратегії диференціації підприємства на ринку меблевої продукції
Інші назви: Formation of the strategy of enterprise differentiation in the furniture market
Автори: Холявинська, Г.Л.
Бібліографічний опис: Холявинська Г.Л. Формування стратегії диференціації підприємства на ринку меблевої продукції: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра зі спеціальності : спец. 073 «Менеджмент» за магістерською програмою «Менеджмент організацій»/ Г.Л. Холявинська; наук. кер. А.В. Піскун. – Одеса : ОНЕУ, 2021. – 80 с.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: підприємство
стратегія
конкурентоспроможність
диференціація
073 менеджмент
enterprise
strategy
competitiveness
differentiation
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – ВКФ «Вибір». У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування конкурентної стратегії підприємства. Проаналізовано тенденції розвитку меблевої галузі в Україні та світі. Розроблено рекомендації щодо диференціації виробництва.
Thesisconsistsofthreechapters. Objectofstudy -PCF «Wibir». The theoretical aspects of formation of competitive strategy of the enterprise are considered in the work. Trends in the development of the furniture industry in Ukraine and the world are analyzed. Recommendations for production differentiation have been developed.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Kholiavynska.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
АвторефератХолявинська.pdf311,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.