Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14541
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗаборовець, В.О.-
dc.date.accessioned2022-07-06T09:57:11Z-
dc.date.available2022-07-06T09:57:11Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЗаборовець В. О. Напрями вдосконалення маркетингової діяльності туристичного підприємства на прикладі туристичного оператора «Веселка туризму»: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра : спец. 242 «Туризм» за освітньою програмою «Економіка та організація туристичної діяльності»/ В. О. Заборовець; наук. кер. В. Г. Герасименко . – Одеса: ОНЕУ, 2021. – 84 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Zaborovets.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractЗаборовець В. О. Напрями вдосконалення маркетингової діяльності туристичного підприємства на прикладі туристичного оператора «Веселка туризму»: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра : спец. 242 «Туризм» за освітньою програмою «Економіка та організація туристичної діяльності»/ В. О. Заборовець; наук. кер. В. Г. Герасименко . – Одеса: ОНЕУ, 2021. – 84 с.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетинг у туристичному бізнесіen_US
dc.subjectмаркетингові прийомиen_US
dc.subjectпланування маркетингової діяльностіen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectефективність маркетингової стратегіїen_US
dc.subject242 туризмen_US
dc.subjectmarketing in tourism businessen_US
dc.subjectmarketing methodsen_US
dc.subjectmarketing activity planningen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.subjectefficiency of marketing strategyen_US
dc.titleНапрями удосконалення маркетингової діяльності туристичного підприємства на прикладі туристичного оператора «Веселка туризму»en_US
dc.title.alternativeDirections for improving the marketing activities of a tourist enterprise on the example of the tour operator «Veselka turizma»en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Заборовец Валерия.pdf158,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.