Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14541
Title: Напрями удосконалення маркетингової діяльності туристичного підприємства на прикладі туристичного оператора «Веселка туризму»
Other Titles: Directions for improving the marketing activities of a tourist enterprise on the example of the tour operator «Veselka turizma»
Authors: Заборовець, В.О.
Citation: Заборовець В. О. Напрями вдосконалення маркетингової діяльності туристичного підприємства на прикладі туристичного оператора «Веселка туризму»: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра : спец. 242 «Туризм» за освітньою програмою «Економіка та організація туристичної діяльності»/ В. О. Заборовець; наук. кер. В. Г. Герасименко . – Одеса: ОНЕУ, 2021. – 84 с.
Issue Date: 2021
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетинг у туристичному бізнесі
маркетингові прийоми
планування маркетингової діяльності
маркетингова стратегія
ефективність маркетингової стратегії
242 туризм
marketing in tourism business
marketing methods
marketing activity planning
marketing strategy
efficiency of marketing strategy
Abstract: Заборовець В. О. Напрями вдосконалення маркетингової діяльності туристичного підприємства на прикладі туристичного оператора «Веселка туризму»: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра : спец. 242 «Туризм» за освітньою програмою «Економіка та організація туристичної діяльності»/ В. О. Заборовець; наук. кер. В. Г. Герасименко . – Одеса: ОНЕУ, 2021. – 84 с.
Description: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/Zaborovets.pdf
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Реферат Заборовец Валерия.pdf158,77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.