Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14665
Title: Особливостi психологiчної адаптацiї дiтей до дошкiльного навчального закладу
Other Titles: Features of psychological adaptation of children to preschool education
Authors: Ковальчук, А.Ю.
Citation: Ковальчук, Алiна Юрiївна Особливостi психологiчної адаптацiї дiтей до дошкiльного навчального закладу : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 053 "Психологiя" за освiтньою програмою "Психологiя" / Алiна Юрiївна Ковальчук ; наук. кер. Олена Володимирiвна Богач . - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 65 с.
Issue Date: 2022
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: адаптація
психологічна адаптація
дезадаптація
053 психологія
adaptation
psychological adaptation
maladaptation
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти психологічної адаптації дітей до дошкільного навчального закладу. Проаналізовано специфіку психологічної адаптації дітей до дошкільного навчального закладу. Особливості проявів психологічної адаптації дітей до дошкільного навчального закладу залежать від рівня адаптації (високого, середнього та низького), який ґрунтується на розвитку особистісних якостей дитини. Важливим фактором успішної адаптації дитини раннього віку до дошкільного навчального закладу є забезпечення оптимального розвиваючого середовища з позитивним психологічним мікрокліматом. У період адаптації кожна дитина потребує значної уваги з боку батьків, вихователів, психологів, які мають враховувати її індивідуальні особливості та базові потреби.
The paper considers the theoretical aspects of psychological adaptation of children to preschool education. The specifics of psychological adaptation of children to preschool education are analyzed. Features of the manifestations of psychological adaptation of children to preschool education depend on the level of adaptation (high, medium and low), which is based on the development of the child personal qualities. An important factor in the successful adaptation of an early age child to preschool education is to ensure an optimal developmental environment with a positive psychological microclimate. During the period of adaptation, each child needs considerable attention from parents, educators, psychologists, who have to take into account its individual characteristics and basic needs.
Description: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/Kovalchuk.pdf
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РЕФЕРАТ Ковальчук.pdf380,63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.