Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14665
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКовальчук, А.Ю.-
dc.date.accessioned2022-07-25T10:06:43Z-
dc.date.available2022-07-25T10:06:43Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКовальчук, Алiна Юрiївна Особливостi психологiчної адаптацiї дiтей до дошкiльного навчального закладу : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 053 "Психологiя" за освiтньою програмою "Психологiя" / Алiна Юрiївна Ковальчук ; наук. кер. Олена Володимирiвна Богач . - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 65 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Kovalchuk.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти психологічної адаптації дітей до дошкільного навчального закладу. Проаналізовано специфіку психологічної адаптації дітей до дошкільного навчального закладу. Особливості проявів психологічної адаптації дітей до дошкільного навчального закладу залежать від рівня адаптації (високого, середнього та низького), який ґрунтується на розвитку особистісних якостей дитини. Важливим фактором успішної адаптації дитини раннього віку до дошкільного навчального закладу є забезпечення оптимального розвиваючого середовища з позитивним психологічним мікрокліматом. У період адаптації кожна дитина потребує значної уваги з боку батьків, вихователів, психологів, які мають враховувати її індивідуальні особливості та базові потреби.en_US
dc.description.abstractThe paper considers the theoretical aspects of psychological adaptation of children to preschool education. The specifics of psychological adaptation of children to preschool education are analyzed. Features of the manifestations of psychological adaptation of children to preschool education depend on the level of adaptation (high, medium and low), which is based on the development of the child personal qualities. An important factor in the successful adaptation of an early age child to preschool education is to ensure an optimal developmental environment with a positive psychological microclimate. During the period of adaptation, each child needs considerable attention from parents, educators, psychologists, who have to take into account its individual characteristics and basic needs.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectадаптаціяen_US
dc.subjectпсихологічна адаптаціяen_US
dc.subjectдезадаптаціяen_US
dc.subject053 психологіяen_US
dc.subjectadaptationen_US
dc.subjectpsychological adaptationen_US
dc.subjectmaladaptationen_US
dc.titleОсобливостi психологiчної адаптацiї дiтей до дошкiльного навчального закладуen_US
dc.title.alternativeFeatures of psychological adaptation of children to preschool educationen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РЕФЕРАТ Ковальчук.pdf380,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.