Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14665
Назва: Особливостi психологiчної адаптацiї дiтей до дошкiльного навчального закладу
Інші назви: Features of psychological adaptation of children to preschool education
Автори: Ковальчук, А.Ю.
Бібліографічний опис: Ковальчук, Алiна Юрiївна Особливостi психологiчної адаптацiї дiтей до дошкiльного навчального закладу : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 053 "Психологiя" за освiтньою програмою "Психологiя" / Алiна Юрiївна Ковальчук ; наук. кер. Олена Володимирiвна Богач . - Одеса : ОНЕУ, 2022. – 65 с.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: адаптація
психологічна адаптація
дезадаптація
053 психологія
adaptation
psychological adaptation
maladaptation
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти психологічної адаптації дітей до дошкільного навчального закладу. Проаналізовано специфіку психологічної адаптації дітей до дошкільного навчального закладу. Особливості проявів психологічної адаптації дітей до дошкільного навчального закладу залежать від рівня адаптації (високого, середнього та низького), який ґрунтується на розвитку особистісних якостей дитини. Важливим фактором успішної адаптації дитини раннього віку до дошкільного навчального закладу є забезпечення оптимального розвиваючого середовища з позитивним психологічним мікрокліматом. У період адаптації кожна дитина потребує значної уваги з боку батьків, вихователів, психологів, які мають враховувати її індивідуальні особливості та базові потреби.
The paper considers the theoretical aspects of psychological adaptation of children to preschool education. The specifics of psychological adaptation of children to preschool education are analyzed. Features of the manifestations of psychological adaptation of children to preschool education depend on the level of adaptation (high, medium and low), which is based on the development of the child personal qualities. An important factor in the successful adaptation of an early age child to preschool education is to ensure an optimal developmental environment with a positive psychological microclimate. During the period of adaptation, each child needs considerable attention from parents, educators, psychologists, who have to take into account its individual characteristics and basic needs.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Kovalchuk.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РЕФЕРАТ Ковальчук.pdf380,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.