Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1469
Назва: Современная парадигма конкурентоспособности: применение логистического подхода
Інші назви: Сучасна парадигма конкурентоспроможності: застосування логістичного підходу
Modern competitiveness paradigm: the logistic approach application
Автори: Меджибовская, Н.С.
Меджибовська, Н.С.
Medzhybovska, N.
Бібліографічний опис: Меджибовская Н. С. Современная парадигма конкурентоспособности: применение логистического подхода [Электронный ресурс] / Н. С. Меджибовская // Современные проблемы экономики, менеджмента и маркетинга: XVII междунар. науч.-практ. конф.: сб. материалов ( 3-4 июня 2011 г.). – Нижний Тагил, 2011. – С. 243–246.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Нижнетагильский технологический институт (филиал) Уральского федерального университета
Ключові слова: конкурентоспособность предприятий
логистический подход
нематериальные «знаниевые» активы
бизнес-партнеры
цепи поставок
конкурентоспроможність підприємств
логістичний підхід
нематеріальні «знаннєві» активи
бізнес-партнери
ланцюги поставок
competitiveness of enterprises
logistical approach
intangible "knowledge" assets
business partners
supply chain
Короткий огляд (реферат): Эта статья посвящена рассмотрению текущей парадигмы конкурентоспособности предприятия. В современном мире нематериальные «знаниевые» активы, такие как корпоративная культура, информационно-коммуникационные технологии, человеческие ресурсы, стили управления, способность к адаптации и маневренности, способности руководства компании к прогнозированию и развития и т.д., становятся решающим фактором достижения конкурентных преимуществ. В качестве наиболее устойчивых конкурентных преимуществ предприятия мы считаем знания о бизнес-процессах расширенного предприятия, включающего само предприятие, его клиентов, поставщиков, других бизнес-партнеров. Именно поэтому мы определяем конкурентоспособность как способность предприятия "привязать" своих клиентов, что достигается за счет укрепления взаимодействия между деловыми партнерами, иными словами, связыванием всей цепи поставок. Мы предлагаем для управления конкурентоспособностью предприятия использование логистического подхода, в рамках которого взаимодействие между предприятиями в цепи поставок рассматривается как единый поток, а измерение результатов деятельности производится не только с позиций экономии ресурсов, но и величины потерь, вызванных нерациональными действиями участников.
Ця стаття присвячена розгляду поточної парадигми конкурентоспроможності підприємства. У сучасному світі нематеріальні «знаннєві» активи, такі як корпоративна культура, інформаційно-комунікаційні технології, людські ресурси, стилі управління, здатність до адаптації і маневреності, здатності керівництва компанії до прогнозування та розвитку тощо, стають вирішальним фактором досягнення конкурентних переваг. Найбільш стійкими конкурентними перевагами підприємства ми вважаємо знання про бізнес-процеси розширеного підприємства, що включає саме підприємство, його клієнтів, постачальників, інших бізнес-партнерів. Саме тому ми визначаємо конкурентоспроможність як здатність підприємства "прив'язати" своїх клієнтів, що досягається за допомогою зміцнення взаємодії між діловими партнерами, іншими словами, зв'язуванням всього ланцюга поставок. Ми пропонуємо для управління конкурентоспроможністю підприємства використання логістичного підходу, в рамках якого взаємодія між підприємствами в ланцюзі постачань розглядається як єдиний потік, а розрахунок результатів діяльності проводиться не тільки з позицій економії ресурсів, але і величини втрат, викликаних нераціональними діями учасників.
This paper is devoted to the current competition paradigm. In a modern world the intangible knowledge assets such as corporative culture, information and communication technologies, human skills, styles of management, adaptability and maneuverability, abilities of company administration to forecasting and development etc. become the prevailing factor for gaining the competitive advantages. As the most enterprise competitive advantage we consider the knowledge about the business processes of extended enterprise. The extended enterprise includes oneself, its customers, suppliers and other business partners. That is why we define the competition as the ability of the enterprise "to fasten" their customers that is reached by the strengthening of interaction between their business partners, other word, binding together all supply chain. We offer to use the logistic approach for the governing of enterprise competitiveness. It consider the interaction between business partners as the integrated flow and measure the result of their activity on the base not only their expenses, but also the losses, caused by the irrational resource flow and participants activity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1469
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.