Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14798
Назва: Удосконалення маркетингових комунiкацiй пiдприємства на прикладi ПрАТ "Київський Маргариновий завод" (Olkom Group)
Інші назви: «Improvement of marketing communications of the enterprise on the example of PJSC" Kyiv Margarine Plant "(Olkom Group)»
Автори: Катерева, О.В.
Бібліографічний опис: Катерева, Анастасiя Павлiвна Удосконалення маркетингових комунiкацiй пiдприємства на прикладi ПрАТ "Київський Маргариновий завод" (Olkom Group) : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Анастасiя Павлiвна Катерева ; наук. кер. Iрина Львiвна Литовченко . - Одеса: ОНЕУ, 2022,- 116с.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
маркетингова діяльність
маркетингове середовище
маркетингові комунікації
комплекс маркетингу
економічний ефект
олійно-жирова продукція
075 маркетинг
marketing
marketing activity
marketing environment
marketing communications
marketing complex
economic effect
oil and fat products
Короткий огляд (реферат): маркетингових комунікацій ПрАТ «Київський Маргариновий Завод». У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингових комунікацій підприємств, сутність маркетингових комунікацій, складові елементи системи маркетингових комунікацій та їх характеристика, специфіка маркетингових комунікацій на ринку олійно-жирової продукції. Проаналізовано маркетингове середовище підприємства, надано характеристику маркетингової діяльності підприємства, проведено оцінку ефективності маркетингових комунікацій ПрАТ «Київський Маргариновий Завод» Запропоновано наступні заходи удосконалення маркетингових комунікацій ПрАТ «Київський маргариновий завод»: удосконалення рекламної кампанії в соціальних мережах YouTube, Instagram та Facebook; розробка рекламного звернення та просування продукції здорового харчування в спеціалізованих магазинах та на Міжнародній виставці рослинних олій та жирів «OILS+FATS 2022»; оновлення і просування сайту в онлайн-рекламному сервісі Google Ads
Qualification work consists of three sections. The object of research is the system of marketing communications of PJSC "Kyiv Margarine Plant". The theoretical aspects of marketing communications of enterprises, the essence of marketing communications, components of the system of marketing communications and their characteristics, the specifics of marketing communications in the market of oil and fat products are considered. The marketing environment of the enterprise is analyzed, the characteristic of marketing activity of the enterprise is given, the estimation of efficiency of marketing communications of PJSC "Kyiv Margarine Plant" is carried out. The following measures to improve the marketing communications of PJSC "Kyiv Margarine Plant" are proposed: improvement of the advertising campaign on social networks YouTube, Instagram and Facebook; development of advertising appeals and promotion of healthy food products in specialized stores and at the International Exhibition of Vegetable Oils and Fats "OILS + FATS 2022"; updating and promoting the site in the online advertising service Google Ads
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Katereva.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Катерева.pdf605,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.