Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14799
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКозій, А.В.-
dc.date.accessioned2022-08-09T08:40:50Z-
dc.date.available2022-08-09T08:40:50Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКозiй, Арiна Валерiївна Комунiкативна полiтика в системi маркетингу сервiсного пiдприємства для автотранспортних засобiв : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Арiна Валерiївна Козiй ; наук. кер. Аркадiй Олексiйович Губернiк . - Одеса: ОНЕУ, 2022,- 84с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Kozii.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингових комунікацій. Розглянуто сутність і організацію маркетингових комунікацій, комплекс маркетингових комунікацій та його складові. Проаналізовано маркетингові комунікації автосервісу ТОВ «КЛАСІК.А» : надано економічну характеристику підприємства, надано характеристику маркетингових комунікацій на підприємстві, проаналізовано витрати на маркетингові комунікації. Запропоновано шляхи вдосконалення маркетингових комунікацій підприємства ТОВ «КЛАСІК.А» .en_US
dc.description.abstractThe theoretical aspects of marketing communications are considered in the work. The essence and organization of marketing communications, a complex of marketing communications and its components are considered. The marketing communications of «CLASSIC.A» LTD car service are analyzed: the economic characteristic of the enterprise is given, the characteristic of marketing communications at the enterprise is given, the expenses for marketing communications are analyzed. The ways of improvement of marketing communications of the enterprise «CLASSIC.A» LTD are offered.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectавтосервісen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectвиставкиen_US
dc.subjectстимулювання збутуen_US
dc.subjectособисті продажіen_US
dc.subjectпрямий маркетингen_US
dc.subjectспоживачen_US
dc.subjectпрограма просуванняen_US
dc.subjectінтегровані маркетингові комунікаціїen_US
dc.subject075 маркетингen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjectcar serviceen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectexhibitionsen_US
dc.subjectsales promotionen_US
dc.subjectpersonal salesen_US
dc.subjectdirect marketingen_US
dc.subjectconsumeren_US
dc.subjectpromotion programen_US
dc.subjectintegrated marketing communicationsen_US
dc.titleКомунікативна політика в системі маркетингу сервісного підприємства для автотранспортних засобівen_US
dc.title.alternativeCommunicative policy in the marketing system of a service enterprise for motor vehiclesen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РЕФЕРАТ Козій А.В..pdf194,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.